Trendyol anunţă astăzi planurile de a deschide un sediu în Bucureşti, dar şi un depozit în România, pentru care va angaja circa 250 de persoane, atunci când va deveni operaţional, în 2025.
De asemenea, compania cu sediul în Istanbul intenţionează să integreze vânzători locali pe marketplace-ul său în plină expansiune, până la finalul acestui an.
Trendyol a lansat aplicaţia în limba română în ianuarie 2024 şi a înregistrat rapid cea mai rapidă creştere de pe pieţele din Europa Centrală şi de Est (CEE), ajungând la 500.000 de clienţi în România până în prezent. De la lansarea pe piaţa locală, Trendyol a vândut în România peste 3 milioane de articole vândute.
Trendyol oferă săptămânal o selecţie de peste 2,5 milioane de produse de la branduri turceşti bine-cunoscute, printre care Koton, DeFacto, Altinyildiz, LC Waikiki, Mavi, precum şi de la branduri globale precum adidas, New Balance, Tommy Hilfiger, Converse şi Calvin Klein, dar şi cea mai bine vândută colecţie Trendyol, care este, de asemenea, comercializată pe platforme partenere în peste 100 de ţări din întreaga lume.
Çağlayan Çetin, President, Trendyol Group a declarant: "Suntem încântaţi să punctăm o lansare de succes în România. Suntem mulţumiţi de progresul înregistrat şi deosebit de mândri că putem oferi o gamă largă de produse în tendinţe, la preţuri accesibile, clienţilor din întreaga ţară. În anul următor, ne angajăm să extindem şi mai mult oferta Trendyol pe piaţa locală, să deschidem un birou în Bucureşti şi un depozit regional, dar şi să integrăm vânzători locali şi regionali pe platformă, respectându-ne în acelaşi timp angajamentele de sustenabilitate."
Trendyol finalizează şi cel de-al doilea an al Planului său de Dezvoltare Durabilă. Această strategie şi agendă cuprinzătoare privind sustenabilitatea stă la baza activităţilor Trendyol de producţie sustenabilă, protecţie a drepturilor omului, reducere a emisiilor de dioxid de carbon, ambalare responsabilă şi gestionarea deşeurilor, precum şi a iniţiativelor care promovează diversitatea, echitatea şi incluziunea, egalitatea de şanse a femeilor şi formarea digitală în zonele izolate din Turcia. Raportul privind progresul înregistrat în ultimele 12 luni va fi lansat în toamnă.