Nu sunt bani pentru îmbunătăţirea turismului, dar vom avea un brand, relatează Antena3. Elena Udrea se pregăteşte să cheltuiască 75 de milioane de euro pentru o altă campanie de promovare a României. Un brand prin care vrea să atragă mai mulţi turişti în ţară.
Udrea plăteşte 75 milioane euro pe o nouă campanie de promovare a României
F.A.
Macroeconomie #Turism / 21 mai 2010
1. Brand de nesimtire
(mesaj trimis de gheorghe în data de 22.05.2010, 10:05)
Ei, asta e prea de tot! Reducem salarii, pensii, alocatii si aceasta fufa isi permite sa arunce banii pe fantasmagorii nesimtite de brand. Banii, evident, in buna parte, vor intra in buzunarele ei si ale acolitilor pdl...
1.1. publicati (răspuns la opinia nr. 1)
(mesaj trimis de dan în data de 23.05.2010, 06:07)
scrieti chestia asta mare pe pancarte si pereti.jos hotia.jos guvernul mafiot.basescu,udrea,berceanu.