Un clujean a făcut cea mai scumpă achiziţie dintr-un magazin SOLE

LARISA BĂNICĂ
Ziarul BURSA #Companii / 8 iunie 2015

Un clujean a făcut cea mai scumpă achiziţie dintr-un magazin SOLE

Acesta a cumpărat o geantă de 10.000 de lei

Cea mai scumpă achiziţie dintr-un magazin SOLE Luxury Boutique a fost făcută în locaţia Iulius Mall Cluj-Napoca. Angela Ţiboc, reprezentanta companiei, ne-a declarat: "În urmă cu câteva săptămâni, un domn din Cluj şi-a dorit şi o împachetare premium, aşa cum poate fi cerută atât în magazinele noastre, cât şi pe shop-ul online. Acesta a cumpărat o geantă Valentino în valoare de 10.000 de lei, pentru a o oferi cadou".

Tudor Ţiboc, directorul general al retailerul de fashion şi produse de înfrumuseţare SOLE Luxury Boutique, ne-a declarat: "Avem un business de 8 milioane de euro, iar 80% din acest buget vine din vânzările internaţionale. Din business-ul către consumatorul final pe piaţa din România, 33% din vânzări sunt realizate de magazine, iar 66% este procentul aferent shop-ului online. Dintre toate magazinele, cel din Cluj înregistrează cele mai mari vânzări".

Brandul Valentino conduce detaşat în topul celor mai cumpărate genţi, acesta fiind urmat îndeaproape de Chloe şi Gucci, potrivit SOLE Luxury Boutique. Printre cele mai râvnite genţi Valentino se numără modele cu preţuri situate între 3.899 lei şi 10.000 lei, cele mai multe comenzi fiind reprezentante de genţile de umăr de dimensiuni mici, conform SOLE Luxury Boutique.

Sole anunţă şi creşterea popularităţii brandului Chloe, un producător exclusivist, ale cărui genţi se situează pe locul trei în topul preferinţelor româncelor.

În ceea ce priveşte culoarea accesoriilor, doamnele şi domnişoarele preferă nuanţele clasice, atemporale, precum negrul sau tonurile pale care pot fi uşor accesorizate ţinutelor de zi cu zi. Româncele care nu optează pentru culori impunătoare aleg să impresioneze prin genţi cu forme moderne, precum cunoscutele "Tote bags", potrivite atât ţinutelor casual, cât şi celor office, conform comunicatului de presă.

La începutul lunii mai, portofoliul SOLE a fost extins cu peste 200 de produse cosmetice, parfumuri, dar şi genţi de lux, oferta sa fiind astfel completată cu celebrele modele semnate Michael Kors, Chanel, La Mer, Piz Buin, Moroccanoil şi Lancaster. De asemenea, pentru doamnele care vor să-şi completeze ţinutele cu cel mai râvnit gadget al momentului, SOLE a introdus recent şi toate cele trei colecţii Apple Watch. Produsele SOLE pot fi achiziţionate atât prin intermediul magazinului online, cât şi direct în magazinele din Bucureşti, Cluj-Napoca sau Nunberg, Germania.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Domnul ala era angajatul online al Elenei Udrea. Ce mare stire !

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9746
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4657
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3003
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9056
Gram de aur (XAU)Gram de aur368.9924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb