"CuponPro", prima agenţie de cuponing din România, lansează promoţiile bazate pe cupoane - o noutate pe piaţa românească a bunurilor de larg consum. Acestea vor fi disponibile începînd din 14 aprilie a.c., oferind avantaje atît consumatorilor, cît şi producătorilor şi magazinelor din Bucureşti, Bacău, Braşov, Cluj-Napoca, Constanţa, Iaşi şi Timişoara, urmînd ca în a doua parte a anului să fie extinse şi în alte oraşe.
Tudor Fulea, director general al "CuponPro", a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă: "Cuponingul va schimba modul de a face cumpărături al multor consumatori, va crea obişnuinţa de a avea reduceri săptămînal cu ajutorul cupoanelor. Poate că aceste promoţii nu sînt atît de spectaculoase ca cele clasice, cu premii, însă pînă la urmă acestea oferă ceva palpabil, măsurabil, realizabil".
Peste două milioane de cupoane vor fi disponibile în cotidienele sau săptămînalele din oraşele respective, în fiecare joi, şi vor putea fi utilizate, după decupare, în orice magazin purtînd însemnul "CuponPro". Această reţea numără, în prezent, 619 magazine la nivel naţional, din care 388 în Bucureşti şi va ajunge, conform estimărilor directorului general, la 28.000 de magazine pînă la sfîrşitul anului.
Domnul Tudor Fulea consideră că acest mecanism oferă avantaje pentru fiecare din părţile implicate. Astfel, consumatorii vor beneficia de reduceri de preţ la bunuri de larg consum, producătorii vor obţine o creştere a volumului de vînzări, iar magazinele vor înregistra o creştere a traficului şi respectiv a vînzărilor la toate tipurile de produse.
Investind, pentru început, 300.000 de euro, directorul general al "CuponPro" estimează că cifra de afaceri a agenţiei pentru acest an, va creşte considerabil, deşi aceasta depinde de rata de retenţie.
Produsele incluse în prima serie de cupoane va cuprinde mărcile unor produse alimentare, iar cea de-a doua serie va apărea pe 21 aprilie şi va cuprinde o listă mai extinsă de produse, printre care electrocasnice, farmaceutice, produse auto.
Înfiinţată în 2004, agenţia "CuponPro" realizează, începînd din 14 aprilie a.c., legătura între producătorii de bunuri de larg consum, magazine şi consumatori distribuind cupoane direct (prin poştă sau alte mijloace) sau indirect (prin ziare). Producătorul decide ce produse să promoveze şi totodată ce reduceri să aplice la fiecare. "CuponPro" colectează periodic cupoanele, le facturează către producători furnizîndu-le rapoarte detaliate şi colectează banii de la producători, urmînd să achite sumele cuvenite magazinelor.