Compania New Trend Media, componentă a grupului de firme UTI, a lansat cel mai nou canal TV din România: "U" - TELEVIZIUNE INTERACTIVĂ. Sîmbătă, 9 aprilie, a fost prima zi de emisie a acestui nou post muzical interactiv, primul de acest gen de pe piaţa românească.
Publicul, reprezentat de tineri cu vîrste între 15 şi 25 de ani, îşi poate alege videoclipurile ce se difuzează votînd prin SMS. "U" propune două videoclipuri A şi B, iar videoclipul care întruneşte cele mai multe voturi va fi următorul difuzat. Pe lîngă posibilitatea de a vota clipul preferat, tinerii pot comunica direct pe ecranul televizorului prin SMS, printr-o grafică deosebită. "U" difuzează hituri din categoriile muzicale: pop, R&B, hip-hop, slow, dance şi rock, 24 de ore din 24, iar, deocamdată, este transmis doar prin firma de cablu RCS.
Pe lîngă televiziune, proiectul mai vizează şi dezvoltarea următoa-relor secţiuni: UNITE, o marcă de petreceri şi aducerea site-ului www.utv.ro la nivel de portal unde tinerii îşi vor putea găsi informaţii din toate domeniile de activitate de care ei sunt interesaţi, precum şi accesorii pentru telefonul mobil prin MOBILE FUN.
Investiţia s-a ridicat la suma de 370.000 euro din care: 300.000 euro - aparatura, 70.000 euro - brand. Cheltuielile lunare sunt apreciate în jurul valorii de 50.000 euro.