Berea "Ursus" este protagonista noului spot TV care şi-a făcut apariţia pe micile ecrane la mij-locul lunii aprilie. Spotul se numeşte "Balul mascat" şi continuă conceptul reclamelor anterioare, tema fiind efectul pe care "Ursus" - Regele berii în România, îl are asupra oamenilor: acela de a-i atrage, a-i reuni şi de a crea bună dispoziţie. Locaţia aleasă de echipa de filmare ca fiind cea mai potrivită pentru un bal mascat a fost "Casa oamenilor de ştiinţă" din Bucureşti. În spot, un personaj deghizat în urs soseşte la petrecere şi încearcă să îşi regăsească prietenii printre ceilalţi invitaţi, însă fără succes. Dezamăgit, iese pe terasă şi deschide o sticlă de "Ursus". Efectul este cel scontat: toţi prietenii săi apar ca prin farmec atraşi de Ursus şi îl încoroneazăa pe simpaticul urs ca fiind vedeta serii.
Spotul a fost produs şi anul acesta de casa de productie Multimedia Est. Regizorul proiectului, Yariv Horovits, realizează pentru prima oară un spot pentru această marcă de bere, dar este cunoscut pentru producţiile realizate pentru alte mărci de renume. Pentru coloana sonoră a fost păstrată celebra melodie "Get connected" a celor de la Stereo MC's, folosită şi în spoturile "Câmpia" şi "Peştera".