UniCredit Bank a implementat fluxul 100% online, de deschidere cont curent, cu card de debit ataşat (fizic şi/sau virtual), pentru clienţii persoane fizice, cetăţeni români. Deschiderea unui cont curent din aplicaţia Mobile Banking se realizează, în medie, în mai puţin de 10 minute, printr-un proces complet automatizat, folosind cele mai noi soluţii tehnice de identificare cum ar fi: Video Selfie, captură automată de date din cartea de identitate prin OCR (optical character recognition) şi autentificare prin algoritmi complecşi de inteligenţă artificială, conform unui comunicat de presă al băncii.
"Să devii client UniCredit Bank România şi să ai acces prin Mobile Banking la cele mai bune produse şi oferte bancare, nu a fost niciodată mai simplu. Clienţii îşi pot deschide imediat contul curent pe care îl pot alimenta instant prin opţiunea de top-up (adaugă bani) şi pot începe să facă plăţi folosind cardul virtual înrolat într-un portofel electronic. Totul într-o singură sesiune neîntreruptă.
Acest nou flux vine să completeze şi să ofere acces la un întreg ecosistem de funcţionalităţi deja existente în aplicaţia Mobile Banking a UniCredit Bank: accesarea ofertei pentru Creditul de Realizări Personale 100% Mobile şi card de credit de la UniCredit Consumer Financing IFN SA (UniCreditCard Principal sau UniCreditCard Premium), înrolare în programul de beneficii ShopSmart, administrarea cardurilor." a spus Antoaneta Curteanu, Vicepreşedinte Executiv Divizia Retail UniCredit Bank.
Cu ocazia lansării noului flux, UniCredit Bank desfaşoară o campanie cu costuri de administrare 0 până la 30.04.2025 pentru contul deschis online, cardul de debit ataşat şi serviciul Mobile Banking. De asemenea, 20 de clienţi noi care îşi deschid online contul curent la bancă în timpul campaniei, au şansa câştigării unui iPhone 15 Pro, prin tragere la sorţi.