UNIQA - rezultate în creştere pe segmentele asigurărilor non-auto şi de viaţă

F.D.
Bănci-Asigurări / 29 august 2023

Paul Cazacu, Preşedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurări

Paul Cazacu, Preşedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurări

UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de viaţă au încheiat prima jumătate a anului 2023 cu rezultate în creştere pe segmentele asigurărilor non-auto şi de viaţă, volumul total al primelor brute subscrise de cele două companii fiind de 57,5 milioane euro, mai mare cu 8,5% faţă de primele 6 luni ale anului trecut, conform evidenţelor statutare. Ambele companii UNIQA au raportat la finalul semestrului 1 din 2023 un profit statutar înainte de impozitare de 4 milioane euro, arată un comunicat de presă remis Redacţiei.

Potrivit sursei citate, asigurările non-auto au generat vânzări în valoare de 26,9 milioane euro, cu 13% peste cele înregistrate la finalul primului semestru din 2022.

Asigurările pentru companii au continuat să se dezvolte, cu precădere în zona soluţiilor dedicate întreprinderilor mici şi mijlocii şi asigurărilor de răspunderi, având creşteri de 18% ale volumului de prime brute subscrise pentru fiecare dintre aceste linii de activitate.

Totodată, UNIQA acordă o atenţie deosebită soluţiilor sustenabile pe segmentul de asigurări de tip affinity. Astfel, alături de partenerii săi, compania dezvoltă programe prin care oferă soluţii complete de asigurări pentru energia regenerabilă în România.

În zona de retail, interesul clienţilor pentru asigurări facultative de locuinţă de la UNIQA a continuat să crească, vânzările pe acest segment fiind cu 28% mai mari în primul semestru din 2023, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului anterior.

Asigurările de călătorie au devenit, de asemenea, prima alegere pentru tot mai mulţi clienţi care doresc să se bucure de vacanţe relaxate şi să descopere lumea mai bine împreună cu UNIQA, având la îndemână o soluţie de protecţie financiară în cazul situaţiilor neprevăzute. Volumul vânzărilor pe acest segment a crescut cu 27% în intervalul ianuarie - iunie 2023, faţă de prima jumătate a anului trecut. Compania a lansat UNItravel, o nouă variantă a produsului, care oferă beneficii suplimentare pentru clienţi, fiind o asigurare ce poate fi achiziţionată online, simplu şi rapid, cu ajutorul consultantului digital ANA, dar şi prin platforma digitală MyUNIQA.

Totodată, asigurările private de sănătate oferite de UNIQA continuă să câştige încrederea clienţilor pentru beneficiile şi calitatea serviciilor, înregistrând un salt important în primele 6 luni din 2023. La începutul anului, compania a lansat un nou produs de asigurare de sănătate destinat clienţilor corporate şi se concentrează, în continuare, pe îmbunătăţirea soluţiilor existente în portofoliu, calibrându-le la nevoile unei pieţe competitive din perspectiva nevoilor de protecţie financiară în cazul evenimentelor legate de sănătate.

"Ne asumăm un rol tot mai important faţă de clienţii noştri, oameni şi companii, pentru o viaţă mai bună în comunitatea din care facem parte. Vrem să avem un impact pozitiv, oferindu-le produse şi servicii care înseamnă mai mult decât protecţie financiară. Ne dorim să fim un punct de sprijin relevant pentru clienţii, să acţionăm ca adevăraţi consultanţi în relaţia cu aceştia, să îi inspirăm să ia cele mai bune decizii pentru realizarea planurilor care contează cu adevărat pentru ei. Totodată, acţionăm pentru a ajuta societatea şi a susţine continuitatea şi succesul afacerilor, prin soluţii adaptate la complexitatea şi diversitatea nevoilor din această zonă. Promisiunea pentru o viaţă mai bună împreună este adresată deopotrivă clienţilor, partenerilor şi echipei UNIQA, iar acţiunile noastre sunt ghidate de valori comune, în baza cărora contribuim la bunăstarea comunităţii", a declarat Paul Cazacu, Preşedinte Directorat - CEO UNIQA Asigurări.

Pe segmentul de asigurări auto facultative CASCO, priorităţile UNIQA s-au menţinut în zona îmbunătăţirii portofoliului şi a experienţei oferită clienţilor, printr-un standard ridicat al nivelului de servisare. Astfel, UNIQA a adăugat un portofoliul său de soluţii digitale pentru clienţi un nou serviciu, accesibil cu ajutorul consultantului digital ANA, care a preluat şi activitatea de efectuare a inspecţiei de risc pentru asigurările CASCO. Procesul este acum mai simplu şi mai rapid, fără consum de hârtie, fără deplasări suplimentare, permiţându-le clienţilor să economisească timp şi carburant.

În ceea ce priveşte activitatea de vânzare pentru asigurările de viaţă, volumul primelor brute subscrise de UNIQA în prima jumătate a anului 2023 a atins nivelul de 16,8 milioane euro, în creştere cu 19% comparativ cu primul semestru din 2022, evoluţie susţinută de asigurările asociate produselor de creditare şi asigurările de viaţă tradiţionale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9759
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7742
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3721
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9774
Gram de aur (XAU)Gram de aur415.3204

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
thediplomat.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb