În primul trimestru al acestui an, UPC România a înregistrat creşteri pe majoritatea segmentelor de business în care activează - televiziune digitală şi prin satelit (DTH), Internet şi telefonie fixă, potrivit unei declaraţii a companiei.
UPC România a înregistrat în trimestrul I 2012 o creştere uşoară a bazei de RGU, adăugând, faţă de trimestrul anterior, 5,700 noi abonamente, ceea ce face ca baza totală de RGU să fie, la 31 martie, de 1.637.400 abonamente.
Severina Pascu, CEO UPC România, a declarat: "Dorim să fim în continuare aproape de clienţii noştri prin intermediul tehnologiei sub forma unor servicii inovatoare, simple şi uşor de utilizat. Oferta noastră de servicii digitale aduce clienţilor varietate, flexibilitate, personalizare şi interactivitate. Continuăm şi în acest an drumul inovaţiei în încercarea de a deschide lumea digitală tuturor şi prin recenta lansare a Digital Card-ului UPC: un produs ce completează oferta noastră de TV digital, o soluţie simplă şi uşor de utilizat pentru cei care îşi doresc televiziune digitală în toată casa, astfel încât clienţii noştri să aibă parte de cele mai bune experienţe în universul digital".