URSUS continuă şi anul acesta să fie berea oficială a distracţiei legendare la cel mai mare festival de muzică din ţara noastră, UNTOLD.
"URSUS sărbătoreşte anul acesta cel de-al 5-lea an al unui parteneriat cu adevărat epic, încheiat cu UNTOLD. Încă de la început, am considerat că este potrivirea perfectă între două mărci, ambele româneşti, cu originea în Cluj-Napoca şi ambele cu o misiune comună: să aducem la viaţă distracţia legendară prin tot ceea ce facem. Ştim că publicul aşteaptă cu nerăbdare o experienţă unică în cadrul festivalului, de aceea ne străduim să venim cu cele mai bune idei şi să ne asigurăm că vor avea parte de o distracţie cu adevărat epică URSUS. Aşa că, îi invităm pe toţi să ni se alăture la o bere rece şi să ne distrăm împreună de seara până dimineaţa, în stilul URSUS."- declară Marek Dvoøak, Vicepreşedinte de Marketing Ursus Breweries, citat într-un comunicat al companiei.
Pentru această ediţie, URSUS a pregătit pentru fanii distracţiei epice doze de bere cu design inspirat de UNTOLD şi o colecţie în ediţie limitată de 5 rucsacuri cu design de festival.
Şi în acest an, URSUS duce distracţia epică mai departe cu o serie de experienţe şi zone amenajate pentru momente legendare la UNTOLD: URSUS FunTube, instalaţia imersivă cu mingi zburătoare, ideală pentru cele mai amuzante video-uri slow motion, Tankeria URSUS, cu cea mai proaspătă bere - URSUS Tank - adusă direct din fabrică, Terasa URSUS cu zona de playground, cu ping pong şi foosball, dar şi locul unde festivalierii vor avea parte de mai multe experienţe surpriză ce vor fi descoperite pe parcursul festivalului.
URSUS va implementa în acest an la UNTOLD servirea berii la draft din pahar de hârtie reciclabilă, promovând un comportament responsabil faţă de mediu, fără a compromite experienţa consumului de bere la draught. În plus, participanţii vor putea colecta paharele de hârtie în containerele special amplasate în zona festivalului.
La UNTOLD, URSUS aduce şi sistemul inteligent ECOCAN de colectare a dozelor, pentru festivalierii responsabili faţă de mediul înconjurător. Cu ajutorul a cinci dispozitive care pot colecta şi compacta în vederea reciclării până la 4.000 de doze/zi fiecare, URSUS îi invită pe participanţi să returneze dozele de bere consumate în cadrul festivalului.
În cadrul festivalului, ca rezultat al parteneriatului Ursus Breweries şi UNTOLD se va prezenta proiectul câştigător din cadrul competiţiei internaţionale "SHOW YOU CAN!", lansată anul acesta în luna martie, în care au fost înscrise idei creative de instalaţii funcţionale, pe tema reutilizării şi reciclării. Propunerea câştigătoare a fost finanţată cu suma de 10.000 de euro, iar în cadrul festivalului, câştigătorul va avea accesul, transportul şi cazarea asigurate. În plus, câştigătorul competiţiei, alături de următorii 4 finalişti au petrecut deja 5 zile la Bruxelles, într-un internship în cadrul Comisiei pentru Mediu, Sănătate Publică şi Siguranţă Alimentară din cadrul Parlamentului European.
Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timişoreana, Ciucaş, Peroni Nastro Azzurro, Asahi Super Dry, Pilsner Urquell, Grolsch, Meantime, Azuga Nepasteurizată, St. Stefanus, Stejar, marca de cidru Kingswood şi B-Life Botanicals.