MCA Grup (producător autohton de uşi secţionale şi rulouri exterioare) exportă 30% din producţie, având ca obiectiv pentru următorii cinci ani să atingă un nivel 75% din afaceri la export, conform unui comunicat remis azi redacţiei.
Între 18 şi 21 noiembrie, MCA participă pentru a doua oară la Târgul "Equip' Baie Paris", intensificându-şi astfel activitatea în Franţa, cea mai mare piaţă de uşi de garaj din Europa, cu un volum anual de 300.000 unităţi (mai mare cu 30% decât Germania).
Organizat o dată la 2 ani, Equip' Baie se află în 2014 la a 14-a ediţie şi reuneşte 320 expozanţi ce produc uşi, ferestre, rulouri şi bunuri destinate protecţiei solare.
MCA exportă în Franţa din 2012, printr-o reţea de dealeri, iar eforturile de extindere continuă de la an la an, una din direcţiile strategice fiind participarea la târguri de profil. În prezent, compania se concentrează pe întărirea poziţiei pe piaţă, prin întemeierea unei echipe de vânzari "cu rădăcini francofone", menţioenază documentul citat.
Potrivit estimărilor interne, până la finele anului 2014, MCA va comercializa în Franţa aproximativ 1.000 uşi secţionale şi 3.000 rulouri din aluminiu. Compania ţinteşte să ajungă la o cifră de afaceri de 5 milioane euro anual în această zonă de export.
Anul trecut, MCA Grup România a realizat o cifră de afaceri de 8,2 milioane de euro, similar cu cel din 2012. Pentru finele anului curent, MCA ţinteşte un avans al afacerilor de până la 10%. Producătorul român cu o experienţă de 16 ani exportă regulat în: Belgia, Franţa, Austria, Serbia, Bulgaria, Ungaria, Republica Moldova şi Italia. Fabrica de la Jilava are o capacitate de producţie de 10.000 unităţi anual şi o reţea de distribuţie proprie de 1.200 dealeri (nivel naţional şi internaţional, cumulat). Oferta de produse este îmbunătăţită şi extinsă cu servicii de montaj, consultanţă tehnică şi service specializat.