În cele două perioade cu promoţii, Bonami a reuşit vânzări cu 80% mai mari în România . Veniturile totale realizate pe durata promoţiilor, incluzând şi Cyber Monday, s-au ridicat la 6 milioane de euro, piaţa din România aducând 800.000 euro, potrivit unui comunicat de presă al companiei.
Perioada 27-29 noiembrie şi Cyber Monday, au adus vânzări mai mari companiei în comparaţie cu Black Friday românesc, 4 milioane de euro faţă de 2 milioane de euro, acelaşi trend menţinându-se şi pe piaţa românească (500.000 euro faţă de 300.000). Cea mai mare comandă din România a avut o valoare de 9500 de euro.
Afluxul maxim pe site a fost duminică după-amiază şi seara, tendinţa fiind valabilă în ambele perioade cu reduceri. Faţă de o zi normală de noiembrie, traficul pe site a crescut cu 150%. Românii preferă să plaseze comenzile de pe telefonul mobil. În celelalte ţări unde compania este prezentă, majoritatea comenzilor s-au făcut utilizând laptopul.
Pavel Vopaøil, CEO Bonami, a spus: " În mod surprinzător, anul acesta, s-a modificat categoria de produse căutate de clienţii din România. Ne obişnuisem, din anii trecuţi, cu un interes crescut pentru categoria textilă (covoare, aşternuturi), însă am fost plăcut impresionaţi să constatăm că în 2020 au fost la mare căutare canapelele. În cele două perioade cu promoţii am reuşit să vindem 35.000 de produse în România dintr-un total de 250.000 pe toate pieţele.".
El a mai spus: "Cu toate că, în România, majoritatea comenzilor au fost efectuate prin plata cu cash la livrare, numărul de comenzi în care s-a solicitat plata prin card creşte constant, ceea ce ne face sa sperăm că, anul viitor, această modalitate de plată va prevala''.