• "Renault" şi "Peugeot" sunt companiile cu cele mai importante scăderi
Vânzările de autoturisme din Europa au consemnat, în februarie, cel mai puternic declin din ultimul an, din cauza reducerii cheltuielilor consumatorilor în contextul crizei financiare din Europa.
Înmatriculările de autoturisme au scăzut cu 9,2% luna trecută, în Europa, comparativ cu februarie 2011, ajungând la 923.381 milioane de vehicule, potrivit Asociaţiei Producătorilor de Automobile din Europa. Acesta a fost al cincilea declin lunar consecutiv.
În perioada ianuarie - februarie 2012, vânzările auto s-au diminuat cu 7,8%, la 1,93 milioane de vehicule.
Vânzările de profil au scăzut cu 20% în Franţa, a doua piaţă auto din Europa, după Germania, iar cele din Italia - a treia piaţă din domeniu - cu 19%.
Datele oficiale arată că vânzările "Renault" SA, a doua companie auto din Franţa, au scăzut cu 24% în Europa, în februarie, la 86.402 de autoturisme. Livrările "Peugeot" SA, cel mai mare producător de autoturis-me din Franţa, au scăzut cu 17% în Europa, luna trecută, la 118.381 de unităţi. "Renault" şi "Peugeot" sunt companiile auto cu cele mai importante scăderi ale vânzărilor, în Europa, luna trecută.
"Fiat" SpA, cea mai mare companie auto din Italia, şi-a redus vânzările cu 17% în Europa, în perioada menţionată, la 66.249 de autoturisme. "Volkswagen" AG, cea mai mare societate de profil din Germania, s-a confruntat cu un declin de 2,1%, la 220.799 vehicule.