Vânzările de autovehicule Dacia la nivel mondial au crescut, în primele 11 luni din 2007, cu 15,3%, la 207.890 unităţi, faţă de 180.271de unităţi în aceeaşi perioadă din 2006, iar vânzările grupului Renault s-au majorat cu 1,3%, la 2,279 milioane unităţi, potrivit unui comunicat publicat pe site-ul Renault. Vânzările de autoturisme Dacia au urcat cu 16,4%, la 196.918 de unităţi, în timp ce vânzările de utilitare uşoare au scăzut cu 0,9%, la 10.972 unităţi. În luna noiembrie, vânzările totale ale Dacia au sporit cu 42 procente, la 22.400 unităţi, de la 15.773 unităţi în perioada similară a anului trecut. Vânzările de autoturisme Dacia s-au majorat luna trecută cu 44,9 procente, la 21.353 unităţi, în timp ce vânzările de utilitare au crescut cu 1,43%, la 1.047 unităţi. Cota de piaţă deţinută de Renault în România, în luna noiembrie, a fost de 38,4%, în timp ce, în Franţa, a fost de 24,9%, în Turcia de 15,2%, iar în Spania - 10,6%.
La nivelul grupului Renault, vânzarile au înregistrat, în primele 11 luni, o creştere de 1,3%, la 2,279 milioane automobile, în timp ce avansul din noiembrie a fost de 15,5%, la 214.028 unităţi. În România, din cele 123.045 autovehicule Renault vândute în noiembrie, 93.762 au fost marca Dacia.