In primele 30 de minute de la start, clienţii au plasat comenzi în valoare de 220 mil lei, în creştere cu 22% faţă de anul trecut, potrivit unui comunicat transmis de Emag, către ziarul BURSA.
Retailer-ul a pregatit 1,5 milioane de oferte la cel mai mic preţ din an.
Cea de-a 14-a ediţie a celui mai aşteptat eveniment de shopping din an a început la ora 7:15 şi a depăşit categoric rezultatele din anul anterior. În prima jumătate de oră de la startul evenimentului, clienţii au comandat 573.000 de produse, într-un ritm de peste 19.000 de produse pe minut. 34% dintre produsele vândute se aflau în listele de Favorite, de trei ori mai mult faţă de anul trecut.
"Black Friday a început peste aşteptări, iar interesul clienţilor s-a aflat la cote maxime. Clienţii s-au pregătit şi peste 30% dintre produsele pe care le-au comandat în prima jumătate de oră de la start se aflau în listele de Favorite. Am pregătit peste 1,5 milioane de oferte la cel mai bun preţ din an pentru orice buzunar: pe lângă televizoare, maşini de spălat şi alte produse de folosinţă îndelungată la preţuri imbatabile, Black Friday este cel mai bun moment de a cumpăra produse de folosinţă zilnică pentru perioade mai lungi de timp, precum cafea, băuturi, hrană pentru animale sau articole pentru casă.
Primele comenzi ajung chiar azi locker, în Bucureşti, la 15:30", a declarat Tudor Manea, CEO Grup eMAG.
Cei care îşi activează astăzi un abonament Genius beneficiază de preţul special de 69 de lei. Acest serviciu oferă mai multe beneficii, printre care şi un număr nelimitat de livrări gratuite la easybox, pentru comenzi de cel puţin 30 de lei, sau o perioadă extinsă de retur la 60 de zile.
Topul produselor comandate după primele 30 minute:
18.000 de produse fashion & sport
100.000 de cosmetice, suplimente şi îngrijire personală
168.000 de băuturi, băcănie, petshop şi curăţenie
67.000 de jucării şi articole pentru copii
22.000 de laptopuri, it, birotică, papetărie şi cărţi
22.000 de tv, audio-video şi gaming
31.000 de telefoane, tablete, wearables şi căşti
38.000 de electrocasnice mari
28.000 de mobilă şi casă
34.000 de bricolaj, grădină şi auto
Totodată, cumpărătorii au achiziţionat produse speciale şi experienţe: peste 467 de vouchere de avion cu reducere de până la 45%, 176 nopţi de cazare în ţară, 947 g de aur, peste 10 tone de carne de porc şi mezeluri.
Cifrele cheie din primele 30 de minute ale evenimentului Black Friday de anul acesta.
- Vânzări de 220 milioane de lei, în creştere cu 42 milioane de lei, cu 22% peste anul trecut
75% dintre comenzi au fost plătite cu cardul
- Peste 573.000 produse comandate în primele 30 de minute
- Minutul de aur: 07:18, produse comandate în valoare de 13 milioane de lei, cu 44% peste minutul de aur de anul trecut
- Secunda de aur: 633 de produse comandate
eMAG operează din 2001 în piaţa de comerţ online, care s-a dezvoltat în România, Ungaria şi Bulgaria, cu obiectivul de a ajuta clienţii din întreaga regiune să economisească timp şi bani.