Vânzările "Hennes & Mauritz" AB (H&M) s-au redresat în septembrie, după ce, în august, al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial a raportat cea mai slabă creştere a vânzărilor lunare din ultimii doi ani, din cauza vremii neobişnuit de calde.
"Când vremea s-a ameliorat, în septembrie, vânzările s-au redresat şi aşteptăm cu nerăbdare datele din această toamnă", a afirmat directorul executiv al companiei suedeze, Karl-Johan Persson.
În perioada 1-22 septembrie, vânzările în monedă locală ale companiei au sporit cu 12%, faţă de un avans de numai 1% în august.
Profitul înainte de taxe al companiei s-a menţinut aproape neschimbat în perioada iunie - august 2015, la 6,94 miliarde de coroane suedeze (826 milioane de dolari), faţă de anul precedent, cifra fiind conformă estimărilor analiştilor (6,93 miliarde de coroane suedeze).
Profitul net a fost de 5,31 miliarde de coroane suedeze în acelaşi interval, faţă de 5,30 miliarde coroane în anul anterior. Analiştii estimau 5,37 miliarde de coroane suedeze.
Vânzările companiei s-au ridicat la 46,02 miliarde coroane în trimestrul analizat, de la 38,81 miliarde coroane în perioada iunie-august 2014.
Anul acesta, H&M are ca obiectiv să deschidă 400 de magazine noi, din care 240 în trimestrul al patrulea.