Motorola a reuşit să îşi majoreze cota de piaţă la 10,7% în 2024, faţă de 9,2% în anul anterior, consolidându-şi astfel poziţia pe segmentul smartphone-urilor cu Android, potrvit unui comunicat emis redacţiei, din car transmitem următoarele. Conform datelor GfK, compania a vândut peste 435.000 de unităţi anul trecut pe piaţa locală, ceea ce înseamnă că 1 din 10 telefoane vândute în ţara noastră este Motorola.
Această creştere vine în contextul unei pieţe aflate în scădere, subliniind succesul brandului american în atragerea utilizatorilor locali. Performanţa Motorola a fost susţinută de vânzările modelelor din gama motorola edge, care au înregistrat o creştere de 40% faţă de 2023, ajungând la 70.000 de unităţi.
Printre cele mai importante lansări ale anului 2024 s-au numărat razr 50 Ultra, desemnat cel mai bun telefon pliabil al anului, şi edge 50 Ultra, care a obţinut certificarea DxOMark Gold Camera pentru performanţele sale foto. Pe segmentul mid-range, moto g85 s-a remarcat drept primul model din seria moto g cu ecran OLED curbat.
"Creşterea Motorola într-o piaţă care înregistrează un declin general este rezultatul unor strategii anuale bine definite. Consolidarea parteneriatelor în sectorul telecomunicaţiilor în 2024 şi menţinerea poziţiei a doua pe segmentul de Android în piaţa de retail din ţară au fost factorii cheie care au dus la rezultate foarte bune pentru Motorola. În plus, perioada sărbătorilor de Crăciun a marcat un vârf de interes, peste 10.000 de utilizatori noi alegând produsele Motorola în perioada Crăciunului," a declarat Răzvan Sturza, Country Lead Motorola România, potrivit sursei.
Cu o strategie axată pe inovaţie şi accesibilitate, Motorola îşi propune să continue expansiunea pe piaţa locală şi să răspundă cerinţelor utilizatorilor prin dispozitive performante şi tehnologii de ultimă generaţie.
1. fără titlu
(mesaj trimis de Vîjeu în data de 25.03.2025, 20:50)
îs bune,
am și eu !