PSA "Peugeot Citroen", a doua companie auto din Europa, şi-a redus cu 2,2% vânzările anul trecut, anticipând că piaţa de profil din Europa nu va reuşi să se redreseze în 2010. "Peugeot Citroen" a vândut 3,19 milioane de autoturisme şi camioane uşoare în 2009, faţă de 3,26 milioane în 2008.
"În 2010, pe pieţele auto din întreaga lume vor apărea semne de redresare, însă Europa va face excepţie", a anunţat conducerea "Peugeot", adăugând: "Această regiune va consemna, probabil, un nou declin, în condiţiile în care stimulentele acordate de guverne nu vor mai fi în vigoare".
În 2009, volumul vânzărilor "Peugeot" s-a diminuat cu 4,4%, în Europa, la 2,13 milioane de vehicule. În America Latină, livrările companiei franceze s-au redus cu 11%, la 234.000 de unităţi, iar în China au crescut cu 52%, la 272.000 de unităţi.
În primele 11 luni din 2009, vânzările industriei auto din Europa s-au diminuat cu 2,8%, potrivit Asociaţiei Producătorilor de Automobile din Europa.