Veniturile UPC România au fost, în trimestrul al treilea, de 34,7 milioane de dolari, ceea ce reprezintă o creştere cu 11,3% faţă de trimestrul similar din 2012, se arată într-un comunicat de presă.
În moneda naţională, veniturile companiei în T3 2013 sunt de peste 116 milioane lei, comparativ cu peste 112 milioane lei în T3 2012, ceea ce reprezintă o creştere de 3,3%, precizează compania.
UPC a înregistrat o creştere anuală de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungând, la 30 septembrie, la o bază de 1.778.800 abonamente. Comparativ cu perioada similară a anului trecut, baza de abonamente a crescut cu 103.200. Totodată, baza de clienţi UPC a crescut până la 1.160.300 clienţi, în T3 2013 compania câştigând 6.600 noi clienţi, potrivit sursei citate.
În trimestrul al treilea, UPC a atras 13.800 noi abonamente de televiziune digitală prin cablu, baza crescând până la 456.500. Pe acest segment, creşterea anuală este de 13%.
Cu o creştere constantă se evidenţiază şi televiziunea prin satelit (DTH), numărul de clienţi pe acest segment ajungând la sfârşitul trimestrului al III-lea la 317.500, adică o creştere de peste 7% (21.400 clienţi) faţă de aceeaşi perioadă din 2012, se mai arată în comunicat.
Creşterea anuală pe segmentul Internet este de 14% (un plus de 44.300 noi abonamente Fiber Power). La sfarşitul lunii septembrie 2013, UPC oferă servicii de internet către o bază de 361.000 de clienţi.
Compania avea, la finalul lunii septembrie, 262.900 de abonaţi pentru serviciile de telefonie. Comparativ cu trimestrul al III-lea al anului 2012, creşterea pe segmentul de voce a fost de aproape 24% (aproximativ 51.000 de noi abonamente).