Grupul "Villeroy&Boch" - brand european de lifestyle - raportează o cifră de afaceri de 434,8 milioane de euro pentru prima jumătate a anului 2008, în creştere cu 3,8% faţă de primul semestru din 2007, conform unui comunicat de presă remis redacţiei. În această perioadă, profitul Grupului înregistrează o creştere de 2,3%, ajungând la 9,3 milioane de euro.
Villeroy&Boch estimează o creştere continuă până la sfârşitul lui 2008, la fel ca în prima jumătate a acestui an. "În pofida mediului economic dificil, vom continua în mod constant strategia noastră de internaţionalizare", a declarat Frank Goring, purtătorul de cuvânt al Comitetului Director.
Divizia Bathroom&Wellnes a contribuit cu 278,7 milioane de euro la creşterea cifrei de afaceri, cu 2,3% mai mult comparativ cu anul precedent. Evoluţia s-a desfăşurat în mod diferit în pieţele în care Grupul activează: în Germania şi în Franţa cifra de afaceri a înregistrat o scădere de 4%, în timp ce pieţele din Europa de Vest au raportat o creştere de 4%. În Europa de Est, divizia corporate a înregistrat o creştere de 19%, iar ţările din Asia o creştere mai mare, de 27%. Compania şi-a creat o bază solidă în vederea extinderii pe pieţele asiatice prin ultima achiziţie din Thailanda. În schimb, în America, din cauza crizei subprime, cifra de afaceri a înregistrat o scădere de 18% în primul semestru din 2008.
De asemenea, cifra de afaceri a diviziei Corporate de "Arta şi Cultura Mesei" a crescut cu 6,7% până la 156,2 milioane de euro în primul semestru din 2008. Compania anunţă o creştere semnificativă a cifrei de afaceri nu doar pe piaţa germană (5,4%) şi în alte pieţe europene, dar şi în Rusia, Asia şi Orientul Mijlociu. În schimb, în Statele Unite ale Americii situaţia economică negativă a afectat şi activitatea diviziei "Arta şi Cultura Mesei".
Villeroy&Boch cu sediul central în Germania, la Mettlach, are 24 de fabrici de producţie situate în 12 ţări europene, în Mexic şi Thailanda. Gama de produse include articole din cele trei divizii ale companiei: Bathroom&Wellnes, Tableware, Tiles. Compania, listată la bursă, are aproximativ 10.000 de angajaţi. Cu o istorie de 260 de ani, Villeroy&Boch este, astăzi, un brand european de lifestyle, prezent în 125 de ţări.