"Reuters Group" Plc din Marea Britanie, cel mai mare furnizor mondial de informaţii financiare (listat), şi-a majorat vînzările cu 13% în primul trimestru din acest an, ca urmare a achiziţiei "Moneyline Telerate". Vînzările grupului au fost de 633 milioane de lire sterline (1,13 miliarde de dolari) în perioada ianuarie-martie 2006, comparativ cu 558 milioane de lire în aceeaşi perioadă din 2005. Dacă sînt excluse efectele fluctuaţiilor de curs valutar, vînzările "Reuters" au urcat cu nouă procente.
"Grupul < Reuters > confirmă că aşteaptă o creştere de aproximativ 5% a vînzărilor pe întregul an", declară reprezentanţii acestuia. Previziunile companiei se bazează pe viitoarele achiziţii, respectiv pe noua strategie de majorare a veniturilor.
Amintim că "Reuters" şi-a majorat profitul cu 25% în 2005, la 456 milioane de lire sterline, pe fondul înstrăinării de active şi a creşterii vînzărilor. Anul trecut, vînzările grupului au sporit cu 3%, la 2,41 miliarde de lire. În 2005, "Reuters" a finalizat un program de reducere a costurilor, denumit Fast Forward. Acesta s-a derulat pe o perioadă de trei ani, iar începînd cu 2006 noua strategie a grupului poartă numele de Core Plus şi este menită să majoreze vînzările. Pe de altă parte, grupul va returna acţionarilor, în perioada 2006-2007, un miliard de lire sterline.