Vodka Stalinskaya a depăşit 40% cota de piaţă valorică, marcând o creştere continuă în ultimii 4 ani şi întărindu-şi poziţia de lider, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
"Poziţia de lider de piaţă obligă întotdeauna atât la o calitate constantă (sau chiar îmbunătăţită) şi un ambalaj care să reflecte atuurile brandului, cât şi la un marketing adecvat, care să consolideze statutul mărcii şi să îi câştige noi consumatori fideli; din toate aceste perspective, Stalinskaya Vodka îşi respectă < < obligaţiile > > de lider, iar creşterile constante de cotă de piaţă din ultimii ani au arătat că eforturile ne sunt răsplătite de consumatori: cota valorică de piaţă a vodcii Stalinskaya a crescut de la 34% în 2007 la 36% în 2008, 37% în 2009 şi, respectiv, 42% în prezent", a arătat Florin Rădulescu.
Cota de piaţă şi renumele vodcii Stalinskaya sunt completate de premiile internaţionale obţinute pentru calitatea şi gustul său. În 2010, Stalinskaya a obţinut Medalia de Aur la International Spirits Challenge, unul dintre cele mai prestigioase concursuri de profil, cu un juriu format din experţi în domeniu provenind din 12 ţări. De asemenea, calitatea premium a vodcii Stalinskaya a fost reconfirmată în acest an în Germania de către DLG, organism lider în evaluarea calităţii produselor care se vând pe piaţa Germaniei, acesta premiind în 2010 vodca Stalinskaya cu Medalia de Aur, la fel ca şi în anul precedent.