Luna aceasta, agenţia de turism online Vola.ro aniversează 17 ani în care a oferit servicii complete pentru peste 2 milioane de călători, persoane fizice şi companii, deopotrivă: de la asistenţă în cumpărarea biletelor de avion dar şi la suport în cazul unor evenimente neprevăzute cum ar fi anularea zborului sau reprogramarea călătoriei, conform unui comunicat de presă al companiei.
În cei 17 ani de activitate, Vola.ro a devenit cea mai cunoscută, utilizată şi recomandată platformă de rezervări de zbor, potrivit unui studiu realizat de Mercury Research în aprilie, 2024. Realizat de 8 ani consecutivi, studiul reconfirmă de fiecare dată aceste rezultate, care consolidează poziţia de lider pentru Vola.ro pe piaţa din România. De altfel, principalele atuuri al agenţiei rămân dezvoltarea produselor de călătorie inovative, de tip fintech, precum şi de serviciul de clienţi disponibil 24/7 care pune accentul pe nevoile, confortul şi obiectivele clienţilor.
"Creştem de la un an la anul, iar încrederea şi suportul constant al clienţilor noştri ne ajută enorm în procesul de dezvoltare a brandului Vola.ro, pentru care avem acum şi o strategie de extindere pe piaţa internaţională, strategie care a început odată cu lansarea Vola în Bulgaria de anul trecut şi extinderea în Republica Moldova din acest an. În acelaşi timp, continuăm să fim atenţi la dinamica industriei şi să acoperim cât mai multe dintre nevoile clienţilor noştri, să le fim alături prin intermediul serviciilor menite să îi protejeze, astfel încât să aibă soluţii în cazul unor anulări sau întârzieri de zboruri, în cazul schimbărilor de plan, în cazul scumpirii biletelor. Cel mai recent produs lansat de Vola.ro, Blocare preţ, le asigură blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, o funcţie extrem de importantă, mai ales în contextul în care biletele se scumpesc în prezent chiar şi de la o oră la alta datorită cererii ridicate‟, spune Daniel Truică, CEO Vola.ro.
Evoluţia Vola.ro în 17 ani: de la platformă online la provider complet de servicii de zbor, unice pe piaţă
Vola.ro a devenit rapid principala opţiune pentru achiziţionarea biletelor de avion, datorită uşurinţei şi accesibilităţii platformei, care le-a propus o interfaţă simplă, clară, cu instrumente de căutare eficiente, numeroase oferte exclusive, dar şi servicii suplimentare menite să asigure tot confortul pasagerilor.
Produsele de tip fintech lansate în ultimii ani, cum sunt Vola Flex, Trip Protect, Fast Refund, au fost dezvoltate ca urmare a nevoilor identificate în rândul clienţilor.
Vola a reuşit să se diferenţieze pe piaţa din România şi să câştige încrederea publicului. Conform studiului Mercury Research, 8 din 10 clienţi se declară mulţumiţi sau foarte mulţumiţi de serviciile Vola.ro, care, de asemenea, este singura agenţie din acest studiu care a reuşit să înregistreze o creştere a satisfacţiei clienţilor.
Vola.ro: cum arată planurile de viitor ale companiei?
După consolidarea prezenţei în România şi Polonia, unde funcţionează sunt numele FRU.pl, grupul Vola a început anul trecut planurile de extindere internaţională şi în Bulgaria, o piaţă mai mică, dar cu interese asemănătoare cu cele ale românilor. Iar asta nu este tot: anul acesta, Vola a ajuns şi în Republica Moldova, iar marea provocare va fi înţelegerea şi fidelizarea unui public nou, care se va putea bucura acum de o experienţă completă de rezervare a călătoriilor.
Pe lângă strategia de expansiune internaţională, Vola.ro lucrează constant la funcţionalităţi noi pe platformă, pentru a acoperi toate cererile şi nevoile în continuă schimbare ale clienţilor săi. O astfel de noutate e Blocare preţ, serviciu lansat în luna mai. Aşa cum îi spune şi numele, acesta garantează blocarea tarifului de zbor timp de trei zile, astfel încât clienţii să-şi poată continua planurile de călătorie fără teama scumpirilor. Într-o piaţă dinamică, în care preţurile cresc de la o zi la alta, în special pe măsură ce ne apropiem de sezonul estival.