Restricţiile impuse de pandemia de coronavirus şi perturbările în orarul companiilor aeriene continuă să afecteze planurile multor călători din întreaga lume, iar teama că zborul poate fi anulat sau amânat şi că banii nu mai pot fi recuperaţi persistă încă în rândul turiştilor români, deşi restricţiile sunt tot mai puţine. Conform specialiştilor Vola.ro, temerile acestea au un fundament solid: unul din trei zboruri a suferit modificări de orar sau chiar anulări în ultimul an, iar călătorii afectaţi de aceste schimbări au fost nevoiţi să aştepte, în medie, între 30 şi 60 de zile pentru rambursare din partea companiei aeriene. În acest context, pentru a veni în sprijinul clienţilor săi, Vola.ro lansează serviciul Fast Refund, cu ajutorul căruia pasagerii aflaţi în astfel de situaţii îşi pot primi banii numerar în maximum 7 zile, conform unui comunicat remis redacţiei.
Unul din trei zboruri a fost modificat în ultimul an. Pasagerii aşteaptă uneori chiar şi mai mult de 90 de zile pentru rambursare, rambursare ce ia de cele mai multe ori forma de voucher.
Potrivit specialiştilor Vola.ro, schimbările impuse de autorităţi la nivel mondial în ultimul an, au determinat un număr crescut de instabilităţi cu privire la operarea zborurilor, una din trei curse fiind anulată sau modificată de companiile aeriene, dând peste cap programul pasagerilor. În sezonul estival, procentul a fost chiar mai ridicat, depăşind pragul de 35%, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului 2019, când doar maximum 5% dintre zboruri sufereau modificări sau anulări.
Toate acestea, cumulate cu teama de coronavirus şi starea generală de anxietate generată de toate restricţiile şi schimbările de ultim moment au creat turiştilor români o stare de neîncredere pe care jucătorii din turism se străduiesc să o combată.
Agenţia de turism online Vola.ro va returna banii în termen de 7 zile pasagerilor ce achiziţionează serviciul Vola Fast Refund
În încercarea de a fi cât mai aproape de clienţi în această perioadă destul de confuză, Vola.ro, desemnată în repetate rânduri drept cea mai de încredere şi cea mai recomandată agenţie de turism online din România, lansează serviciul Vola Fast Refund, disponibil tuturor pasagerilor care efectuează rezervări prin intermediul site-ului Vola.ro. Achiziţionând acest serviciu adiţional, toţi pasagerii ale căror zboruri sunt anulate sau modificate, sunt notificaţi de către Vola în cel mai scurt timp cu privire la schimbările apărute şi li se oferă asistenţă pentru a identifica cea mai bună alternativă de călătorie de la compania aeriană, fără costuri suplimentare. În cazul în care nu se mai doreşte efectuarea călătoriei, Vola.ro returnează banii în contul clientului în maximum 7 zile. În cazul în care turistul doreşte să-şi continue călătoria există şi opţiunea emiterii un voucher rapid ce poate fi folosit pentru a cumpăra orice alt zbor cu orice companie aeriană şi astfel itinerariul să nu fie întrerupt.
Când poate fi folosit şi cât costă serviciul Vola Fast Refund?
Pot beneficia de serviciul Vola Fast Refund clienţii care au adaugat această opţiune odată cu efectuarea rezervării şi se aplică ori de câte ori zborurile rezervate pe Vola.ro suferă modificări sau anulări prin decizia companiilor aeriene. În calculul sumei totale rambursate se ia în considerare atât preţul biletelor de avion, cât şi cel al bagajelor, taxa de check-in, costul locurilor preferenţiale. Practic, singurele costuri neacoperite de Vola Fast Refund sunt cele ale asigurării medicale.
"În ultimele 18 luni ne-am confruntat cu un număr de anulări şi reprogramări de zboruri fără precedent şi am realizat cât poate fi de anevoioasă procedura de rambursare. Vola Fast Refund a apărut ca răspuns la sugestiile clienţilor noştri, din dorinţa de a duce serviciile oferite la un alt nivel şi de a le oferi clienţilor noştri posibilitatea de a lua decizia de a călători cu mai multă încredere. Aşa a apărut Vola Fast Refund, prin care ne propunem să îi scutim pe turiştii români de procesul dificil de rambursare cu compania aeriană, de incertitudini şi timpii lungi de aşteptare, încercând, totodată, să minimizăm riscul ca planurile lor de călătorie să fie afectate." a declarat Claudia Tocilă, Director de Marketing la Vola.ro.