Volumul vânzărilor Coca-Cola Hellenic în România a crescut în trimestrul al doilea cu circa 5%, dar a scăzut pe ansamblul primului semestru, iar compania acuză încrederea redusă a consumatorilor români, aflată la "cel mai redus nivel înregistrat", şi contracţia pieţei răcoritoarelor, anunţă Mediafax.
"Performanţa pozitivă din trimestrul al doilea se datorează sărbătorilor de Paşte şi unor programe de activare a conturilor", se arată într-un comunicat al companiei elene, cel mai mare îmbuteliator de bău-turi Coca-Cola din regiune.
Anul trecut, vânzările Coca-Cola Hellenic în România s-au redus cu 4%, la 167,8 milioane navete, din cauza condiţiilor economice dificile şi a măsurilor de austeritate, care au afectat consumul, potrivit raportărilor anterioare.
Coca-Cola Hellenic, al doilea mare îmbuteliator de produse Coca- Cola la nivel mondial, deţine în Ro-mânia patru fabrici, la Iaşi, Timişoara, Ploieşti şi Vatra Dornei.
La nivel global, compania a înregistrat în primul semestru venituri nete din vânzări de 3,4 miliarde euro, în urcare cu 3%, de la 3,3 miliarde euro în prima jumătate a anului trecut. Profitul net a scăzut cu 28%, la 146 milioane euro. Volumul vânzărilor a urcat cu 3%, la puţin peste un milion de navete.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.08.2011, 20:35)
la iasi parca nu mai este fabrica