Western Union marchează un an de la lansarea aplicaţiei integrate de digital banking şi transfer internaţional de bani în România, cu o serie de noi oferte pentru clienţi.
În România şi pe alte trei pieţe europene, Germania, Polonia şi Italia, aproximativ 150.000 de consumatori, cu toţii aspirând la o situaţie mai bună pentru ei şi cei dragi, îşi acoperă nevoile financiare prin intermediul aplicaţiei de digital banking a Western Union, un produs special conceput pentru a veni în sprijinul persoanelor care se deplasează în interes de serviciu în afara ţării sau în interes personal.
Noile oferte pentru consumatorii din România includ:
- o dobândă de 6% pentru clienţii premium şi o dobândă de 2% pentru clienţii standard, oferită pentru soldurile din Contul de Economii, de până la 17.500 EUR;
- un bonus de până la 250 RON pentru clienţii care depun lunar fonduri de 2000 RON şi utilizează lunar 1000 RON pe parcursul a 6 luni de la înregistrare;
- un bonus de 75 RON prin opţiunea "recomandă unui prieten", după ce prietenul nou venit realizează prima achiziţie cu cardul bancar digital sau face un transfer internaţional de bani, în valoare de minimum 50 RON;
- o lună gratuită pentru abonarea la furnizorii selectaţi.
Utilizatorii aplicaţiei beneficiază deja de posibilitatea de a:
- configura un cont curent şi unul de economii în valută multiplă la banca digitală;
- trimite şi primi bani la nivel internaţional, instantaneu şi fără comisioane, cu alţi deţinători de conturi bancare digitale Western Union;
- cheltui banii, la alegere, folosind cardul de debit Visa platinum;
- efectua transferuri gratuite între clienţii băncii digitale Western Union.
Ceea ce diferenţiază aplicaţia de digital banking a Western Union de alte aplicaţii similare este modul în care clienţii pot beneficia de o experienţă cu adevărat omni-channel atunci când trimit sau primesc bani. De exemplu, aceştia pot trimite bani, în mai multe valute, familiei şi celor dragi din întreaga lume prin intermediul aplicaţiei şi pot primi fonduri în numerar în sute de mii de locaţii fizice din întreaga lume sau direct pe un card, portofel mobil sau cont bancar, de cele mai multe ori în timp real*. În egală măsură, clienţii pot primi bani trimişi prin intermediul locaţiilor fizice sau al platformelor digitale ale Western Union.
"Sunt încântată de încrederea pe care consumatorii români au aratat-o în aplicaţia noastră bancară digitală. La un an de la lansare, aceasta schimbă cu adevărat modul în care românii economisesc, cheltuiesc şi îşi mută banii, precum şi modul în care se conectează cu familia şi prietenii din întreaga lume. Aşteptăm cu nerăbdare să lansăm mai multe oferte avantajoase pentru consumatorii din România, adăugând valoare într-o perioadă economică dificilă pentru toată lumea" a declarat Denisa Mateescu, Head of Eastern Europe pentru Western Union.