Adunarea Generală a Acţionarilor Winmarkt, reuniţi ieri la Bologna, a aprobat bilanţul companiei care, în ciuda înregistrării unei diminuări a veniturilor, a generat o EBITDA de 10,03 milioane euro şi un profit net de 3,01 milioane euro, potrivit unui comunicat de presă remis redacţiei.
"Am consolidat reţeaua cu o atenţie sporită atât asupra aspectului imobiliar al afacerii (creşterea duratei medii a contractelor de închiriere, soliditatea chiriaşilor), cât şi a satisfacerii consumatorului final (diversificarea ofertei, în primul rând prin introducerea ancorelor alimentare). Am reuşit, astfel, să depăşim profunda criză economică cu un impact redus asupra valorii reale a portofoliului, cu o scădere de doar 4% în 2010 faţă de anul precedent", a declarat Antonio Di Berardino, Chief Executive Officer, Win Magazin.
Pentru acest an strategia Winmarkt e focalizată pe continuarea introducerii de ancore alimentare internaţionale, pe consolidarea parteneriatului în sectorul electrocasnicelor şi pe atragerea de noi branduri internaţionale în locaţiile principale ale reţelei.
Este prevăzută şi vânzarea a 2 proprietăţi (centrul comercial Oltul din Slatina şi clădirea de birouri Junior din Ploieşti) şi achiziţia unei clădiri de birouri în Bucureşti, care va deveni sediul central al companiei.
Pe de altă parte sunt programate investiţii de circa 5 milioane euro, unele deja în curs de desfăşurare, în modernizarea anumitor centre comerciale Winmarkt, buget prevăzut până la sfârşitul anului 2012.