Apple a rămas în fruntea clasamentului anual al celor mai valoroase branduri din lume, realizat de firma de consultanţă Interbrand, păstrând acest titlu din 2013, informează Fortune.com.
Pe locul al doilea se află Google, tot pentru al treilea an consecutiv, în condiţiile în care companiile din sectorul tehnologiei au dominat cea de a 16-a ediţie a acestui studiu.
Interbrand , o companie de consultanţă, analizează veniturile a o sută de companii, examinînd cât cîştigă dintr-un produs brand-uit, cât de eficient este brand-ul în ceea ce priveşte influenţa asupra clienţilor şi fidelitatea faţă de marcă.
Valoarea brandului Apple a crescut cu 43% în ritm anual, până la 170,28 miliarde de dolari, în timp ce brandul Google este evaluat la 120,31 miliarde de dolari, în creştere cu 12%.
Lista e continuată de branduri precum: Coca-Cola, Microsoft, IBM. În schimb, Volkswagen se clasează pe locul 35, căzând patru locuri faţă de anul trecut.