ATP Trucks Automobile anunţă noutăţi pe linia de producţie de la Baia Mare

G.B
Companii / 9 iunie 2021

 ATP Trucks Automobile anunţă noutăţi pe linia de producţie de la Baia Mare

ATP Trucks Automobile, compania producătoare de autovehicule de transport rutier şi persoane din România, anunţă primul face lift pentru camionul Truston 8x4, 430 CP şi includerea unui nou produs în portofoliu: Truston se produce şi se va comercializa şi în varianta de Cap tractor caracteristică a modelului configuraţie 4x2, 480 CP, cu variante de cabină low şi high roof. Primul cap tractor 4x2 high roof a ieşit de pe linia de producţie şi intră în procesul de testare în vederea omologării, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Cu o activitate de peste 25 de ani în domeniul auto, ATP Group şi-a dezvoltat în ultimii ani segmentul producţie auto. În 28 august 2019, ATP Trucks lansa pe piaţă primul model Truston 8x4, 430 CP - autobasculată şi autobetonieră. În prezent, portofoliul diversificat repoziţionează ATP Group ca şi integrator de produse şi sisteme pentru mobilitatea persoanelor şi produselor.

"Toate cele 50 de camioane produse de noi pânâ în prezent au fost vândute. Pe acest segment am înregistrat o cifră de afaceri de 4,3 milioane euro. Etapa face lift ne găseşte fără camioane în stoc, însă cu peste 100 de comenzi ferme din partea clienţilor. Truston este soluţia excelentă nu doar în cariere şi balastiere ci şi în domeniul construcţiilor de drumuri, civile, hidrotehnice. Am livrat camioanele noastre spre clienţi care acoperă toate aceste segmente de activitate", a declarat Lucian Varga , Directorul General al ATP Trucks.

Cea mai importantă caracteristică a Truston rămâne rezistenţa. Varianta 8x4 este construită pe două profile în C, 8 + 7 mm, puse unul într-altul, ceea ce crește semnificativ rezistența șasiului. Sistemul de suspensie prevede arcurile cu 11 foi pe faţă (25 cm) şi 13 foi pe spate (30 cm). Motorul este Powered by Weichai. Weichai este Numarul 1 mondial la vânzarea de motoare comerciale diesel de peste 6.000 cmc.

Încă de la primul model Truston, conceptul producătorului ATP Trucks s-a orientat spre nevoile şoferului: fie că a fost vorba despre claritatea şi simplitatea instrumentelor de bord, fie despre elemente de confort aduse în dotarea standard. "Pe măsură ce am avansat cu producţia şi mai ales cu vânzarea, ne-am dat seama că putem mai mult. Dacă pe piaţa de profil se practică dotarea camioanelor cu cabine simple şi ieftine, iată că noi putem să asigurăm cabine moderne, de top, fără depăşirea bugetelor", a mai menţionat Lucian Varga.

Lucrând la procesul de înnoire şi dezvoltare a portofoliului, ATP Trucks punctează şi ieşirea de pe linia de producţie a primul cap tractor Truston 4x2.

Întreaga configuraţie a produsului încadrat în categoria vehiculelor grele de transport va fi detaliată ulterior, însă avem primele informaţii: Truston 4x2 este propulsat cu o putere superioară de motorul WP13.480E63 Euro6 Diesel (Powered by Weichai). Şasiul vine pe profilul de 9mm. Axe faţă: 7,5 t, axe spate: 13 t, rezervor 600 l, sistemul de frânare este definit de tehnologia Wabco. Opţional, produsul poate fi configurat cu cutie automată, cutie AMT (Automatic Mechanic Transmission) sau cutie manuală, se arată în comunicat.

"Cap tractorul Truston 4x2 a venit ca un răspuns la cererea pieţei, pretabil segmentului construcţii, transport mărfuri speciale dar şi generale. Experienţa noastră s-a consolidat o dată cu producţia şi comercializarea primelor produse Truston foarte bine asimilate în piaţă şi iată că am avut nevoie de mai puţin de 2 ani pentru a veni cu un nou produs. Primul cap tractor 4x2 high roof a ieşit de pe linia de producţie şi intră în procesul de testare în vederea omologării. Vă vom ţine la curent", a adăugat Lucian Varga.

Prin serviciile specializate de consultanţă pe care dealer-ul ATP Motors le oferă, clienţii pot accesa finanţare flexibila prin leasing. De asemenea, se oferă cel mai facil sistem trade-in: pentru constituirea avansului pentru basculanta sau betoniera TRUSTON pot fi tranzacţionate atât autoturisme sau autoutilitare rulate, cât şi camioane de transport sau construcţii, remorci, semiremorci sau utilaje. Punctăm şi sistemul buy-back pentru autovehiculul ATP Trucks: după un an de utilizare, dealer-ul ATP Motors poate prelua finanţarea la nivelul de plată rămas, cu condiţia ca ratele aferente primului an să fie achitate la zi. Prin preluarea bunului la nivel de rate plătite, clientul nu are pierderi sau costuri financiare.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Aug. 2024
Euro (EUR)Euro4.9754
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5278
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2123
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8414
Gram de aur (XAU)Gram de aur358.6134

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
hipo.ro
energyexpo.ro
roenergy.eu
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb