Banca Comercială Română (BCR), cea mai mare bancă de pe piaţa românească după active, a înregistrat, în medie, 10.000 de noi utilizatori p de servicii bancare pe telefonul mobil (mobile banking), pe lună în acest an, potrivit unui comunicat de presă al băncii.
Aplicaţia de mobile banking a BCR a înregistrat peste 250.000 de descărcări în 2017, de peste trei ori mai multe faţă de 2014.
Marian Ignat, Director Executiv Digital Banking în cadrul BCR a declarat: "Dacă în 2013, la un an după ce am lansat serviciul de Mobile Banking, aveam 10.000 de clienţi activi, anul acesta am ajuns să creştem cu 10.000 de clienţi activi pe lună. Este un rezultat direct al resurselor pe care le alocăm pentru serviciile noastre digitale. Avem, în prezent, o comunitate de 2.400 de angajaţi BCR, supranumită Liga Experţilor Digitali, care acţionează, atât la nivel central, cât şi în reţeaua de unităţi ca ambasadori ai serviciilor digitale. Vorbim, practic, de o treime din angajaţii BCR, care şi-au asumat promovarea şi oferirea de suport în digitalizare, atât în rândul angajaţilor noştri, cât şi în cel al clienţilor".
Un număr de 99% dintre angajaţii BCR sunt, în prezent, utilizatori activi ai serviciilor digitale ale băncii.
Marian Ignat a mai transmis: "Tehnologia schimbă rapid modul nostru de viaţă. E suficient să facem o comparaţie cu felul în care comunicăm, ne informăm şi tranzacţionăm în prezent, faţă de ce se întâmpla în 2013-2014, şi vom realiza cât de multe s-au schimbat. Şi este esenţial să ţinem pasul. BCR a ales să se implice direct şi constant în viaţa financiară a clienţilor sai, având la baza doi piloni strategici: leadership în inovaţia digitală şi educarea clienţilor şi angajaţilor".
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 22.05.2017, 22:08)
Bravo BCR! BCR erste prima banca; de prima clasa.