Cushman & Wakefield Echinox: Workshop-uri de dezvoltare personală sau de nutriţie, degustări de produse apreciate de către angajaţii clădirilor de birouri

A.F.
Companii / 18 iulie

Mihaela Petruescu, Head of Asset Services Cushman & Wakefield Echinox

Mihaela Petruescu, Head of Asset Services Cushman & Wakefield Echinox

Workshop-uri de educaţie sau de nutriţie, sesiuni de masaj, experienţe multisenzoriale de tipul degustărilor de branzeturi sau de îngheţată organizate de proprietarii de clădiri de birouri pentru crearea unui mediu de lucru care să încurajeze reîntoarcerea la birou, sunt printre cele mai apreciate de angajaţi. Bugetul alocat acestui tip de acţiuni poate ajunge la 10.000 de euro/an/clădire, sumă care are un impact nesemnificativ asupra veniturilor obţinute de proprietari din închirierea acestor clădiri, conform unui comunicat remis redacţiei.

Conform comunicatului, compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox a lansat anul trecut o linie de business, Community Services, parte a departamentului de Asset Services, care se adresează proprietarilor de clădiri de birouri, şi care are ca obiectiv crearea şi implementarea de programe si evenimente precum şi identificarea de instrumente menite să sustină companiile chiriaşe în demersurile şi strategiile de a atrage şi a reţine angajaţii în birouri.

De la lansarea acestei linii de business, Cushman & Wakefield Echinox a reuşit să implementeze aceste tipuri de servicii în clădiri de birouri din Bucureşti, cu o suprafaţă de circa 150.000 metri pătraţi şi care acomodează până la 15.000 de angajaţi.

Potrivit unui sondaj realizat în rândul angajaţilor din aceste clădiri de birouri, cei mai mulţi îşi doresc astfel de acţiuni o dată pe lună. Evenimentele tematice şi sezoniere, sampling-urile de produse, workshop-urile de dezvoltare personală şi educaţie, competiţiile cu premii sunt cele mai apreciate de către angajaţi, mai puţin interes fiind pentru activităţile sportive.

Acelaşi sondaj a arătat faptul că angajaţii vor să aibă în clădirile în care lucrează cafenea, restaurant, centru de fitness, dar şi farmacie.

Tipuri de evenimente şi activităţi ar fi de interes pentru angajaţi

Servicii conexe pe care angajaţii le doresc în clădirile de birouri

Mihaela Petruescu, Head of Asset Services Cushman & Wakefield Echinox: "Majoritatea angajaţilor din clădirile de birouri are libertatea de a opta unde lucrează. Este evident că opţiunea cu cel mai rapid beneficiu de termen scurt pentru aceştia este să lucreze de acasă pentru a economisi timp şi bani cu deplasarea către birou. Din această perspectivă proprietarii de clădiri de birouri, dar şi chiriaşii au înţeles că spaţiul de lucru trebuie să fie cât mai atrăgător şi să ofere experienţe pe care angajaţii nu le pot obţine dacă lucrează de acasă sau de la o cafenea. Scopul acţiunilor noastre este să sprijinim proprietarii pentru menţinerea unui nivel de satisfacţie cât mai ridicat al ocupanţilor de spaţii, să venim cu argumente suplimentare care să îi susţină în negocierile de prelungire sau de atragere de noi chiriaşi şi, în egală măsură, să contribuim la strategiile companiilor de a încuraja munca de la birou."

Observăm că trendul este de a crea evenimente cât mai inedite pentru angajaţi, atât direct de către companii cât şi de către proprietari: de ex. Make Food No Waste workshop prin care învăţăm să reducem risipa alimentară, Book Club prin care se încurajează lectura şi descoperirea de noi cunoştinţe împreună. Noi evenimente inedite vor fi lansate anul acesta alături de partenerii noştri şi ne bucurăm să aducem atât expertiza cât şi multă creativitate în fiecare acţiune pe care o implementăm.

Aceste iniţiative completează gama de măsuri pe care proprietarii le adoptă pentru a atrage şi reţine chiriaşii, precum diverse facilităţi şi stimulente, şi pe care chiriaşii le iau pentru a încuraja angajaţii să lucreze cât mai mult de la birou, cum ar fi reamenajarea spaţiilor astfel încât să includă zone de socializare şi de lucru în echipă, să ofere un mediu prietenos cu mediul şi cu sănătatea angajaţilor etc.

În acest context, considerăm că organizarea de evenimente va deveni o normă, şi nu doar pentru proprietarii de clădiri de birouri, ci şi pentru cei care deţin parcuri de logistică şi industriale, care acomodează de asemenea un număr semnificativ de angajaţi. Această tendinţă este deja prezentă în ţările din regiune şi interesul proprietarilor de a implementa strategii de marketing şi PR digital sau clasic creşte în fiecare an. Noile abordări pe care le vedem în regiune de tipul acţionării ca un integrator de servicii oferă încredere proprietarilor ca evenimemnte şi acţiunile implementate vor avea succes. Toate aceste noi strategii au sursa de inspiraţie zona de retail, unde marketingul este un element definitoriu în viaţa unui centru comercial.

Serviciile pe care Cushman & Wakefield Echinox le propune se bazează pe trei componente: crearea şi organizarea de evenimente şi acţiuni pentru chiriaşi, servicii de digital marketing şi implementarea de tehnologii prop-tech, inclusiv aplicaţii mobile, care să faciliteze interacţiunea dintre proprietari, companiile chiriaşe, angajaţii chiriaşilor şi comunitatea în care aceştia îşi desfăşoară activitatea.

Diana Vasile, Community Manager Cushman & Wakefield Echinox: "Dacă ne uităm la numărul de participanţi, cele mai apreciate evenimente sunt pe departe cele de educaţie financiară, degustările de diverse produse şi sesiunile de masaj, însă vedem un interes crescut şi pentru cele de nutriţie, sesiuni de yoga sau de fitness. Costul acestor evenimente este suportat exclusiv de către proprietarii clădirilor, fiind o facilitate pe care o acordă chiriaşilor pentru a-i reţine în proiect, şi pentru a-i susţine în eforturile de a readuce angajaţii în birouri"

Cushman & Wakefield Echinox are o vastă experienţă în această zonă, fiind implicată încă din 2019 în strategia de PR şi marketing a mai multor clădiri de birouri din portofoliu. În ultimii doi au fost organizate peste 200 de evenimente destinate chiriaşilor şi implicit angajaţilor acestora din clădirile administrate. La aceste evenimente au participat în total 2.000 de angajaţi, iar în urma chestionarelor trimise acestora posteveniment, gradul de satisfaţie a fost de peste 95%.

Departamentul de Asset Services al Cushman & Wakefield Echinox administrează în prezent un portofoliu de proiecte imobiliare de peste 515.000 metri pătraţi pe toate segmentele de piaţă, inclusiv clădiri de birouri. Pe segmentul de birouri compania administrează o serie de clădiri emblematice din Bucureşti, printre care putem aminti Expo Business Park, Floreasca Park, Ţiriac Tower.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb