Luna aceasta, Flanco a finalizat procesul de implementare a etichetelor electronice în întreaga reţea de magazine. Proiectul s-a desfăşurat pe parcursul unui an şi jumătate şi a presupus o investiţie în valoare de 3,5 milioane de euro.
"Obiectivul nostru a urmărit trei paliere importante: clienţii, echipa şi mediul înconjurător", spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail. "Ne-am propus ca prin acest proiect să reducem timpul de aşteptare din magazine, să creştem disponibilitatea colegilor noştri de a veni în întâmpinarea clienţilor, să eliminăm din programul lor activităţi redundante în era digitală - precum permanenta tipărire, tăiere şi poziţionare a etichetelor la raft - şi, desigur, să renunţăm la cât mai multe surse de poluare, pentru ca activitatea noastră să fie cât mai prietenoasă cu mediul înconjurător."
Pe lângă eficientizarea activităţilor şi a timpului consultanţilor, implementarea etichetelor electronice contribuie şi la economisirea utilizării de hârtie - aproximativ un milion de coli tipărite anual, care înseamnă peste 120 de copaci salvaţi an de an.
Acţiunea de implementare a etichetelor electronice se înscrie într-un proces mai amplu de digitalizare a documentelor utilizate în cadrul activităţii din sediu şi din magazine, iniţiat de companie în anul 2020, cu scopul eficientizării proceselor şi protejării mediului înconjurător.
Cele cinci mari proiecte - în prezent implementate cu succes - au fost: introducerea sistemului ERP (un sistem informatic utilizat de companii pentru gestionarea resurselor), semnarea electronică a contractelor de credit, implementarea etichetelor electronice, transmiterea de documente în format digital (EDI - Electronic Data Interchange), precum şi utilizarea soluţiilor de arhivare electronică.