Crama Murfatlar este unul dintre cele mai cunoscute branduri în franciză, din România, care începând cu anul 2018 a fost preluat de către un nou management. Crama Murfatlar reprezintă marca comercială sub care funcţionează reţeaua de magazin, de tip franciză, care are la bază conceptul de vânzare asistată a vinurilor, conform comunicatului remis redacţiei.
Momentan franciza Crama Murfatlar poate fi găsită în 50 de locaţii din toată ţara. Planul noului management vizează deschiderea a 100 de locaţii până în anul 2020 şi rebranduirea magazinelor existente, încercând să ofere o experienţă de cumpărare şi o ambianţă plăcută pentru cumpărător.
Pentru obţinerea unui efect de luminozitate se merge pe nuanţe de alb, accente de lemn solid care conferă caracter şi se contrastează cu negru alături de câteva accente de culoare precum galbenul şi turcoazul care echilibrează cromatic decorul fiind întotdeauna o combinaţie câştigătoare şi care contrastează foarte bine cu nuanţele lemnului, se mai arată în comunicat.
Mobilarea este minimală, axată pe piesele de bază precum desk-ul, vitrina şi spaţiile de depozitare. Astfel spaţiul păstrându-se aerisit şi circulaţiile rămânând fluente.
Scopul acestei afaceri este obţinerea de profit, cu riscuri minime. Modelul de franciză CRAMA MURFATLAR permite oricărui partener să investească timp şi pasiune pentru a începe o afacere nouă profitabilă.
Francizaţii vor beneficia de sprijin privind alegerea şi validarea locaţiei, aspect foarte important, deoarece spaţiul trebuie să fie într-o zonă populată. Deasemenea vor beneficia de consultanţă pentru amenajarea spaţiului, training vânzări pentru francizat şi angajaţi, planul de afacere, în gama de vinuri vor fi minimum 75% vinuri româneşti, vinuri în sistemul Bib, vinuri la sticlă, produse spirtoase pe bază de vinuri. Francizatul are asigurată aprovizionarea la uşa magazinului, campanii de marketing şi promovare a cramelor şi a produselor pe toată perioada contractului.
Investiţia totală într-un magazin Crama Murfatlar în franciză începe de la 10.000 de euro, în funcţie de suprafaţa locaţiei. Suma include şi taxa de franciză, în valoare de 3.500 de Euro + TVA. Pentru urmatoarele locaţii sunt vizate oraşele cu peste 30.000 de locuitori, unde magazinul ideal va avea o suprafaţă cuprinsă între 20 mp şi 50 mp.
1. Colaborare
(mesaj trimis de Lajos Sandor în data de 06.07.2018, 12:49)
Buna ziua!
Doresc o convorbire telefonica,sau in direct cu persoana implicata in aceata afacere.Mentionez ca sunt din orasul Sfantu Gheorghe,jud.Covasna o persoana cu firma proprie la momentul potrivit, care a colaborat in anii 1994-2003 ca distibuitor,si daca va intereseaza zona,locatia de a deschide o crama murfatlar? Sau aveti deja un colaborator din zona? Multumesc! Toate cele buna!