Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa dă startul acţiunilor de promovare a staţiunii, cu o serie de concerte planificate pentru sezonul estival. Primii artişti care vor urca pe scena amplasată în apropierea Cazinoului din Mamaia, sâmbătă, 14 iulie, vor fi Bibi şi Lidia Buble, informează un comunicat de presă, remis astăzi.
Pentru ziua de duminică, 15 iulie, organizatorii invită turiştii la un spectacol susţinut de Alexia şi formaţia Azur. Concertele vor începe la ora 20.30, accesul publicului fiind liber. Alte două evenimente sunt programate pentru cei care vor petrece pe litoral ultimele două weekenduri ale lunii iulie. Pe 22 iulie Adda şi Anda Adam, iar pe 29 iulie Whats Up şi Mălina Avasiloaie vor fi responsabilii cu atmosfera de vacanţă de pe scena de la Cazino.
Evenimentele anunţate reprezintă doar o parte din strategia elaborată de OMD pentru promovarea destinaţiei Mamaia-Constanţa. Înfiinţată în primăvara acestui an, organizaţia îşi propune să deruleze o campanie amplă, care să schimbe percepţia românilor asupra experienţei de vacanţă pe care staţiunea o poate oferi atât pentru turiştii de weekend, cât şi pentru familiile cu copii.
"Mamaia a dobândit reputaţia de destinaţie de distracţie, avantaj care aduce turişti la mare încă de la 1 mai, odată cu primele petreceri. Însă turismul de weekend nu permite exploatarea pe deplin a potenţialului staţiunii şi asigurarea sustenabilităţii antreprenorilor de pe litoral. Pentru a atinge cele mai înalte standarde în servicii este necesar să avem continuitate pe toată durata sezonului. Prin campaniile pe care OMD le va desfăşura, ne dorim să le arătăm românilor că Mamaia rămâne una dintre cele mai bune opţiuni pentru vacanţa de vară, atât la nivel naţional, cât şi la nivel de regiune. Avem o strategie pe termen lung care va include, pe lângă componentele de marketing şi publicitate, şi evenimente cu care să-i bucurăm pe cei care au ales deja staţiunea pentru vacanţa din acest an", susţine George Măndilă, preşedintele OMD Mamaia-Constanţa.
Printre activităţile incluse în planul integrat de promovare se află şi dezvoltarea unei noi strategii de brand. Începând cu această vară, Mamaia va beneficia de o identitate vizuală proprie, dar şi de o poziţionare strategică clară. Va exista un cadru comun de comunicare pentru toţi actorii implicaţi în turismul de pe litoral, începând cu touroperatorii care vând vacanţele, până la hotelieri, restaurante, cluburi şi festivaluri care desfăşoară propriile acţiuni de promovare.
"Avem, în sfârşit, ocazia să creăm un brand unitar pentru staţiune. Mă bucur că am reuşit să ne coordonăm şi să ajungem împreună la un rezultat. Nu vorbim aici doar despre simbolurile grafice care ne vor reprezenta, ci mai ales despre stabilirea unei identităţi: ştim cine suntem, ştim cine este turistul nostru şi dezvoltăm instrumentele care să ne ajute să îi vorbim pe limba lui, să putem află ce îşi doreşte de la o destinaţie de vacanţă şi să-i comunicăm ce are Mamaia de oferit", a completat George Măndilă.
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa a fost înfiinţată printr-o asociere între Primăria Municipiului Constanţa şi trei patronate din turism, cu scopul de a gestiona în comun, mai eficient, activităţile de promovare şi management turistic pentru staţiunea Mamaia şi municipiul Constanţa.