Platforma de tranzacţionare şi investiţii eToro a anunţat astăzi prima sa campanie publicitară produsă aproape în întregime cu ajutorul inteligenţei artificiale. Campania va fi difuzată în timpul tuturor celor 16 zile de acoperire în direct a Jocurilor Olimpice Paris 2024 pe Eurosport şi va fi transmisă pe canalele discovery+ şi Max - în 45 de pieţe şi 19 limbi, conform unui comunicat remis redacţiei.
Conform comuinicatului, campania produsă cu ajutorul inteligenţei artificiale prezintă puterea şi amploarea platformei de investiţii sociale eToro, care permite utilizatorilor din întreaga lume să tranzacţioneze active tradiţionale şi inovatoare, să împărtăşească opinii, să urmărească performanţa altora şi să înveţe despre pieţele de capital.
Nir Smulewicz, CMO al eToro, a declarat: "Această campanie prezintă modul în care eToro a permis investitorilor din întreaga lume să acceseze pieţele globale, să se conecteze între ei şi să acceseze instrumentele de care au nevoie pentru a-şi dezvolta cunoştinţele şi averea.
eToro a valorificat întotdeauna tehnologiile emergente pentru a stimula inovarea pentru utilizatorii noştri, iar abordarea noastră faţă de AI nu este diferită - AI fiind deja implementată în mai multe domenii ale afacerii, inclusiv marketing şi servicii pentru clienţi. AI are un potenţial uriaş, dar suntem la începutul acestei călătorii. Sunt incredibil de mândru de echipa noastră pentru pasiunea şi entuziasmul cu care au îmbrăţişat acest proiect şi aştept cu nerăbdare să testăm şi alte iniţiative AI în cadrul eToro."
eToro a devenit primul brand important care utilizează recent lansatul instrument AI de editare video şi storyboard LTX Studio de la Lightricks pentru a produce o campanie publicitară internaţională. Imaginile iniţiale, cadrele statice şi în mişcare au fost create cu ajutorul tehnologiei AI a LTX Studio, care a înlocuit nevoia de filmare "live" la faţa locului. Sunetul şi vocea au fost adăugate ulterior din surse externe pentru a realiza produsul final.
CEO-ul şi co-fondatorul Lightricks, Zeev Farbman, a declarat: "Suntem încântaţi să colaborăm cu eToro la această campanie revoluţionară - prima iniţiativă publicitară majoră dezvoltată de LTX Studio. Platforma noastră bazată pe inteligenţă artificială eficientizează procesul creativ, permiţând profesioniştilor să accelereze procesul de creaţie, să simplifice pre-producţia şi să genereze conţinut final convingător cu o eficienţă reală."
eToro este un sponsor important al echipelor şi evenimentelor sportive din întreaga lume, producând anterior o reclamă pentru show-ul de la jumătatea NFL Superbowl LVI şi susţine echipe din cele mai importante ligi sportive din lume, inclusiv English Premier League, German Bundesliga, UK Premiership Rugby, Spanish Liga ACB şi Rugby Australia, dar şi CFR Cluj din România.