Sun Plaza, unul dintre centrele comerciale dominante din Bucureşti, a depăşit pragul de 100 de milioane de vizitatori, conform comunicatului de presă remis către Redacţie.
Peste 30 de milioane de euro au fost investiţi în ultimii doi ani în Sun Plaza pentru îmbunătăţirea continuă a mixului de magazine, fiind astfel unul dintre centrele comerciale care s-au adaptat în mod constant la cele mai noi tendinţe din piaţa de retail, atât din punct de vedere al ofertei cât şi din punct de vedere al designului.
Friedrich Wachernig, membru în consiliul de administrare a S IMMO AG, proprietarul Sun Plaza, a declarat că: "depăşirea pragului de 100 de milioane de vizitatori confirmă că în ultimii ani am luat deciziile potrivite. Sun Plaza este o destinaţie de senzaţie pentru cumpărături în special datorită ofertei comerciale şi de petrecere a timpului liber perfect adaptate nevoilor clienţilor noştri. Vom continua să menţinem Sun Plaza în rândul centrelor comerciale dominante din Bucureşti".
Centrul comercial a încheiat recent cel mai amplu proces de reconfigurare desfăşurat pe piaţa de retail din România. Peste 20.000 de metri pătraţi de spaţii comerciale au făcut obiectul reconfigurărilor, dintre care 11.000 de metri pătraţi într-o aripă nou construită în care au fost inaugurate peste 40 de noi magazine, Sun Plaza având în prezent un grad de ocupare de 100%.
Atingerea pragului de 100 de milioane de vizitatori va fi celebrată printr-o serie de evenimente care vor avea loc în Sun Plaza în perioada 26 - 29 aprilie, în prim-plan urmând a fi chiar vizitatorii centrului comercial.
Sun Plaza este deţinut de către compania austriaca S IMMO AG şi este administrat de către compania de consultanţă imobiliară CBRE România.