Up România anunţă implementarea noului serviciu de calcul al amprentei de carbon pentru tranzacţiile cu cardurile Up, utilizând inovaţia Ethoca Consumer Clarity. Această iniţiativă marchează un pas semnificativ înainte în oferirea unei experienţe digitale îmbunătăţite şi în conformitate cu dorinţele utilizatorilor de carduri Up. Calculul amprentei de carbon prin Ethoca Consumer Clarity a fost dezvoltat pentru Mastercard folosind Åland Index, lansat în parteneriat cu Doconomy, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Potrivit unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori preferă să primească chitanţe digitale în aplicaţiile lor bancare digitale, iar 75% consideră că este foarte important ca aplicaţiile web sau mobile bancare să fie uşor de utilizat. Într-o lume în care 80% dintre cele mai mari 250 de companii au acum obiective pentru reducerea emisiilor de carbon, Up România răspunde acestor cerinţe crescute ale consumatorilor prin introducerea Ethoca Consumer Clarity.
În contextul unei lumi moderne caracterizate de inovaţii tehnologice rapide şi schimbări profunde în comportamentul consumatorilor, Up România recunoaşte importanţa adaptării şi oferirii de soluţii sustenabile pentru a face faţă provocărilor ambientale globale. În faţa creşterii constante a aşteptărilor consumatorilor şi a evoluţiei rapide a comerţului digital, calculul amprentei de carbon devine o necesitate imperativă. Prin implementarea Ethoca Consumer Clarity, Up România nu doar răspunde cerinţelor crescute ale utilizatorilor săi pentru transparenţă şi claritate în tranzacţii, dar şi demonstrează un angajament ferm pentru reducerea impactului ecologic.
Într-o eră în care 80% dintre cele mai mari 250 de companii globale îşi propun să reducă emisiile de carbon, Up România se alătură efortului colectiv de a crea un mediu financiar mai responsabil şi durabil, contribuind la reducerea efectelor negative asupra mediului prin educaţie şi oferind utilizatorilor instrumente tangibile pentru a lua decizii informate în privinţa achiziţiilor lor.
"Ne bucurăm să fim primul emitent care dă puterea utilizatorilor aplicaţiei Up Mobil să acţioneze responsabil, într-un mod nou şi autentic. Primul pas este acela de a creşte nivelul de conştientizare al impactului pe care îl are fiecare tranzacţie, ca mai departe să ne adaptăm comportamentul cu obiectivul de a reduce cât putem de mult amprenta de carbon. Prin această inovaţie răspundem aşteptărilor tot mai mari ale clienţilor de a lucra cu parteneri responsabili şi de a crea un viitor mai sustenabil. Prin Ethoca Consumer Clarity îmbunătăţim transparenţa achiziţiilor şi oferim o experienţă completă de gestionare a tranzacţiilor utilizatorilor aplicaţiei Up Mobil. Acest proiect are o importantă majoră pentru că întăreşte strategia de business a grupului Up de susţinere a consumului responsabil", a declarat Ionuţ Condruz, Chief Strategy & Operating Officer Up România.
Ethoca Consumer Clarity oferă avantaje semnificative, inclusiv protecţia datelor, multiple canale pentru detalii îmbunătăţite despre achiziţii şi comercianţi, şi eliminarea necesităţii aplicaţiilor mobile terţe pentru furnizarea informaţiilor consumatorilor.
"Prin conectarea comercianţilor şi emitenţilor, Ethoca Consumer Clarity îmbunătăţeşte experienţa deţinătorilor de carduri cu informaţii detaliate despre tranzacţii şi informaţii despre achiziţii, partajate prin intermediul aplicaţiilor digitale ale emitenţilor. Acestea includ detalii precum numele şi logourile comercianţilor, date de geolocaţie, chitanţe complet detaliate, control privind abonamentele, precum şi amprenta de carbon a achiziţiilor făcute. Din acest moment, deţinătorii de carduri Up România vor putea vizualiza în aplicaţia Up Mobil Pay scorul de carbon pentru fiecare dintre tranzacţiile lor şi, astfel, impactul lor asupra mediului. Prin această opţiune, Mastercard îşi consolidează poziţia în favoarea mediului şi încurajează deţinătorii de carduri să adopte schimbări practice pentru cheltuieli mai responsabile", a declarat Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 19.12.2023, 14:22)
asta-i infrastructura necesara pentru a urmari cat "polueaza" fiecare, ca apoi sa-ti limiteze drepturile pe motive "ecologice"
2. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 19.12.2023, 23:03)
Ca sa nu tăiem 3 pomi cheltuim la curent pentru enspe servere. Ecologie frateee