Grupul Delhaize, care operează în România lanţul Mega Image, a înregistrat în trimestru 3 al anului o creştere cu 12,7% a veniturilor din România şi Indonezia, la 60 milioane euro, potrivit raportului trimestrial al grupului belgian.
Astfel, potrivit Delhaize, această creştere se datorează extinderii reţelelor de magazine din cele 2 ţări, în principal datorită preluărilor din România a lanţului de supermarketuri La Fourmi în anul 2008 şi cel al Prodas, în 2009, dar şi a inflaţiei ridicate la preţurile de consum.
"În 7 iulie 2009, grupul Delhaize a finalizat achiziţia celor 4 supermarketuri Prodas din Bucureşti, care vor întări poziţia pe piaţa românească de capital. Compania a cheltuit 6 milioane de euro pentru achiziţia acestor magazine", a înformează raportul grupului belgian.
În ceea ce priveşte veniturile consolidate în primele 9 luni ale anului, grupul a înregistrat o creştere de 10,7%, până la 15,1 miliarde euro.