VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investiţiilor în comerţul digital

T.B.
Companii / 15 iunie 2023

 VTEX lansează noi produse pentru optimizarea investiţiilor în comerţul digital

VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerţ digital a lansat cinci noi produse la VTEX DAY 2023. Noile soluţii ajută companiile să creeze arhitecturi pentru afaceri online şi experienţe care sporesc eficienţa operaţională şi dezvoltarea de noi canale de vânzare.

Retailul tradiţional şi comerţul digital se află într-o nouă eră în care eficienţa este prioritatea principală. După ce au experimentat o creştere rapidă în ultimii ani (2020 şi 2021), 37% dintre comercianţii de la nivel mondial sunt în situaţia în care nu-şi pot atinge obiectivele de profitabilitate.

Industria se confruntă cu provocări semnificative care includ inflaţia, o creştere cu 22% a nivelurilor stocurilor comparativ cu perioada de la sfârşitul pandemiei, schimbarea comportamentului consumatorilor (de exemplu, 83% dintre cumpărătorii B2B preferă acum să cumpere prin canale digitale) şi costurile mai mari de achiziţie a clienţilor, printre altele.

"Ne aflăm într-un punct de cotitură. Liderii comerţului digital trebuie să-şi reevalueze investiţiile în digitalizare pentru a se concentra pe ceea ce aduce cu adevărat rezultatele aşteptate: achiziţia şi fidelizarea clienţilor, optimizarea stocurilor şi reducerea costurilor de mentenanţă a tehnologiei. Suntem foarte mândri să oferim o platformă avansată şi completă, care îmbunătăţeşte eficienţa vânzărilor, permiţând comercianţilor să depăşească valorile medii de creştere ale pieţei şi să obţină rezultate", a declarat Santiago Naranjo, Chief Revenue Officer (CRO) în cadrul VTEX.

În acest context, sunt lansate cinci soluţii tehnologice cu scopul de a ajuta brandurile şi retailerii să-şi modernizeze tehnologia comercială şi să-şi sporească investiţiile în comerţul digital. Noile soluţii vin cu promisiunea de a debloca noi oportunităţi de creştere ale clienţilor şi partenerilor dintr-un ecosistem robust, precum cel al VTEX.

Aplicaţia VTEX Sales este noul produs omnichannel care accelerează legătura dintre vânzările digitale şi magazinele fizice. Acest instrument le permite clienţilor să-şi valorifice întregul potenţial al operaţiunilor de comerţ fizic şi online, oferindu-le acces la inventarul din toate magazinele fizice, la centrele de distribuţie, la vânzătorii şi furnizorii parteneri, la datele de achiziţie anterioare ale clienţilor (atât din comerţul digital, cât şi din magazinele fizice), informaţii despre achiziţii nefinalizate, dar şi vizibilitate asupra comportamentului clienţilor. Cu această aplicaţie, utilizatorii pot oferi o asistenţă mai bună clienţilor, pot înregistra mai multe vânzări şi pot creşte coşul mediu de cumpărături, oferind agentului de vânzări un avantaj în orice negociere cu clientul.

Aplicaţia VTEX Sales integrează într-un singur produs întreaga operaţiune a retailerului, indiferent de canal.

În cele din urmă, aplicaţia VTEX Sales afişează un dashboard complet, în timp real, pentru a gestiona performanţele reprezentanţilor de vânzări. Specialiştii în vânzări îşi pot urmări rezultatele, iar managerii pot crea stimulente financiare şi campanii pentru a creşte productivitatea echipelor lor.

Totuşi, pentru a rula o operaţiune omnichannel reală este de asemenea necesară optimizarea paşilor făcuţi după plasarea comenzii online - ridicare, împachetare şi livrare. Atunci când retailerii pun la dispoziţie stocurile fizice pe alte canale, aceste magazine trebuie să devină adevărate centre de distribuţie. De aceea, VTEX a creat VTEX Pick and Pack, o soluţie de logistică end-to-end care permite implementarea rapidă a unei operaţiuni de fulfillment în magazinele fizice.

VTEX Pick and Pack combină o aplicaţie destinată echipelor din magazin care sortează şi împachetează produsele cu o alta dedicată şoferilor care fac livrările. Acest instrument face posibilă efectuarea comenzilor mai rapid şi mai eficient. În plus, produsul este deja conectat cu sistemul de gestionare a comenzilor OMS (Order Management System) al VTEX, astfel încât implementarea este facilă, fără a fi nevoie de vreun middleware sau alt cod care să funcţioneze ca un liant.

Întregul proces are loc în timp real, iar managerul de operaţiuni poate urmări performanţa întregului proces - de la reprezentanţii magazinului, la fiecare dintre magazinele din reţea şi chiar şoferii care fac livrările. Totul se face prin intermediul dashboard-ului din VTEX Admin, astfel încât problemele care apar să poată fi rezolvate rapid.

VTEX introduce, de asemenea, o altă caracteristică pentru optimizarea procesului de livrare către clienţii finali. VTEX Shipping Network, reţeaua de livrare a VTEX, are acum o modalitate simplificată de utilizare a serviciilor celui mai des întâlnit transportator din Brazilia - compania naţională de servicii poştale, Correios. Este o experienţă plug-and-play care poate fi activată şi configurată cu doar câteva click-uri direct în interfaţa de administrare a platformei.

VTEX Shipping Network conectează retailerii brazilieni cu o reţea de transportatori, oferind posibilitatea de a alege preţuri mai bune. Această nouă integrare va actualiza automat informaţiile despre platforma clientului, cum ar fi starea livrării şi urmărirea fiecărei comenzi, etichetele comenzii şi tabelele cu tarifele de expediere, aşa cum au fost actualizate de Correios. Datorită prezenţei VTEX şi a volumului mare de comenzi care trec prin platforma sa din regiune, acesta poate oferi preţuri speciale în parteneriat cu Correios - iar comerciantul îşi poate calcula reducerile de costuri şi poate activa noul contract direct prin platformă prin câteva click-uri.

Aceste noi produse ajută la diminuarea muncii fizice şi a eforturilor de integrare şi la dezvoltarea mai rapidă a operaţiunilor comercianţilor. Pe lângă gestionarea tuturor operaţiunilor din interfaţa de administrare VTEX, comercianţii pot folosi şi API-uri pentru a se integra cu WMS şi ERP.

În ultimul an, VTEX a lansat soluţii precum Live Shopping pentru a le oferi clienţilor săi instrumente prin care să-şi crească traficul organic de pe propriile canale. În cadrul VTEX DAY 2023, compania a anunţat o nouă funcţie pentru a creşte implicarea, loialitatea şi vânzările în magazinele online.

VTEX Personal Shopper le permite comercianţilor să-şi crească vânzările şi valoarea medie a comenzilor online. Noua aplicaţie a VTEX le permite companiilor să ofere clienţilor, individual, un serviciu exclusiv, bazat pe transmisiuni live. Când clientul solicită asistenţă, agentul de vânzări dedicat se conectează video prin intermediul interfeţei de administrare VTEX. De acolo, reprezentantul de vânzări poate selecta şi trimite produsele clientului, care le poate adăuga în coş pe loc.

În cele din urmă, Extensions Hub este noua versiune a magazinului de aplicaţii VTEX, unde retailerii îşi pot extinde oferta prin adăugarea soluţiilor create de parteneri cu VTEX IO. Acum, retailerii pot găsi şi configura soluţii de la parteneri, fără a părăsi interfaţa de administrare VTEX şi pot face plăţi ca parte a facturii lor VTEX. Prin aceasta, integrările sunt acum în mâinile retailerului într-un mod scalabil şi sigur, reprezentând un alt pas în viziunea VTEX de a construi un ecosistem activ şi conectat.

În timpul evenimentului, VTEX a lansat şi noi actualizări de la mai mulţi parteneri din ecosistem. Google şi VTEX, de exemplu, au anunţat un parteneriat care va permite la peste 3.000 de companii de ecommere din întreaga lume să adauge butonul "Plăteşte cu Google Pay" ca metodă de plată în pagina lor de achiziţii. Acest lucru simplifică viaţa comercianţilor, deoarece această facilitate va fi disponibilă nativ în VTEX, permiţând integrarea, în câteva secunde, direct cu platforma de administrare. Aceasta este o oportunitate de a creşte vânzările deoarece Google Pay simplifică procesul de plată.

"Acest parteneriat este foarte important pentru că permite Google să conecteze mai uşor cumpărătorii şi vânzătorii printr-o experienţă simplă şi sigură, care îmbunătăţeşte semnificativ experienţa de plată pentru consumatori, creând astfel şi oportunităţi de creştere a vânzărilor", spune Natacha Litvinov, şeful departamentului Plăţi şi Strategii de Operare la Google.

Pentru a afla mai multe despre tehnologiile VTEX, care îi ajută pe comercianţi să facă investiţii inteligente în comerţul digital şi să găsească noi oportunităţi de creştere, puteţi accesa bit.ly/VTEXDAY23launches.

Comanda carte
danescu.ro
boromir.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
domeniileostrov.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Dec. 2024
Euro (EUR)Euro4.9755
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7397
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3041
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0232
Gram de aur (XAU)Gram de aur403.6495

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
petreceriperfecte.ro
novaplus.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb