La o săptămână de la deschiderea Stup în Bucureşti de către Banca Transilvania, pe site-ul www.btstup.ro sunt deja 1.000 de conturi deschise de antreprenori şi viitori antreprenori, conform unui comunicat remis redacţiei.
Ce a mai însemnat pentru Stup prima săptămână de la lansare:
• a fost înfiinţat primul business, care este în domeniul serviciilor online pentru un parc auto;
• a fost achiziţionată prima soluţie de gestionare a clienţilor (CRM) de către o agenţie de turism;
• a fost obţinută prima semnătură electronică pentru o afacere din domeniul comerţului online cu produse pentru copii;
• a fost planificată prima campanie de promovare online a unui business cu activitate în comerţul cu condimente.
Potrivit sursei citate, deschiderea unui cont pe www.btstup.ro este primul pas pe care antreprenorii trebuie să îl facă pentru a rămâne conectaţi la tot ce se întâmplă la Stup, pentru a programa o întâlnire la sediu sau pentru a participa la un eveniment. Pentru a beneficia de produsele si serviciile partenerilor Stup, precum şi pentru consiliere, antreprenorii sunt aşteptaţi la sediul Stup, Calea Şerban Vodă 206-218.
Banca Transilvania a deschis recent Stup, spaţiu fizic şi virtual, dedicat susţinerii comunităţii antreprenoriale. Sub umbrela #sefacelastup, BT a creat infrastructura necesară conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii şi produse pentru înfiinţarea, gestionarea, managementul unei afaceri. La Stup au loc inclusiv evenimente pentru antreprenori şi viitori antreprenori, organizate atât de BT, cât şi de partenerii acestei iniţiative. Stup s-a lansat cu 20 de parteneri: Baselinker, Danubius, DC Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, Fonduri-structurale.ro, Gomag, Hosterion, The Yellow Creators, Mini CRM, MTH Digital Namirial, Prime Dash, Regina Maria, Regnet, Smartbill, Termene, ThinkOut şi Weex Global, se menţionează în comunicat.