British American Tobacco a lansat Vogue Arome L"adoration, printr-o campanie de comunicare "through the line" realizată de agenţia de publicitate 141 România. Sub sloganul "Răspândeşte aroma", campania de lansare aduce şi ea o noutate în lumea Vogue. Aceasta se remarcă prin faptul că a fost dezvoltată 100% în România, în contextul în care Vogue este o marcă internaţională cu greutate în pieţe precum Franţa, Rusia sau Polonia.
Dan Gherman, British American Tobacco Group Creative Director în 141 Worldwide România explică: "Cu referire directă la aceas-tă campanie, putem spune că am înţeles mai bine decât colegii din alte ţări ce îşi doresc femeile din România".
"Dupa Viceroy şi Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care îl gestionăm integral, începând din acest an", spune Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la 141. Reţeaua 141 Worldwide a fost creată în 1992, face parte din grupul de comunicare WPP, operează acum în cadrul Ogilvy Group, şi are subsidiare în peste 36 de ţări din întreaga lume.
141 Worldwide România este una dintre primele agenţii de BTL din ţara noastră. A fost înfiinţată în 1997 şi din 2005 a fost integrată sub umbrela Ogilvy Group România, ca urmare a deciziei WPP de a-şi consolida afacerile în ţara noastră.