20 de ani de Töpfer in România; crestere a vanzarilor cu 11% in ciuda scaderii demografice

T.B.
Companii / 29 martie

20 de ani de Töpfer in România; crestere a vanzarilor cu 11% in ciuda scaderii demografice

În cadrul celor două decenii de prezenţă pe piaţa locală, Töpfer s-a dedicat creşterii şi îngrijirii generaţiilor, alegând cu atenţie ingredientele, în deplină armonie cu oamenii şi mediul înconjurător, se arată într-un comunicat al companiei, remis redacţiei. Într-un context demografic provocator, cu o scădere a natalităţii de 19% în ultimii ani, Töpfer, brand din portofoliul Alliance Helthcare, a înregistrat o creştere impresionantă de 11% a numărului de unităţi vândute în ultimii cinci ani. Această performanţă subliniază adaptabilitatea şi rezilienţa brandului în faţa tendinţelor de piaţă dificile, precum şi încrederea consumatorilor în calitatea şi beneficiile produselor Töpfer, informează compania.

Potrivit comunicatului, "Anul acesta, Töpfer aniversează 20 de ani pe piaţa din România, iar acest moment este mai mult decât o bornă temporală. Este celebrarea a două decenii de creştere şi îngrijire a generaţiilor, de selecţie meticuloasă a ingredientelor în armonie cu oamenii şi natura. Această perioadă a fost martoră a angajamentului nostru constant pentru tradiţie şi calitate excelentă, un pilon al succesului nostru. Încrederea şi fidelitatea consumatorilor noştri, alături de legătura profundă pe care am construit-o cu familiile din ţară reafirmă acest lucru. Suntem mândri să spunem că produsele noastre sunt prezente în toate farmaciile din România, asigurând accesibilitate largă consumatorilor", a spus Iulian Trandafir, VP Regional Director Alliance Healthcare - România, Cehia şi Lituania.

De la debutul în România în 2004, cu o gamă iniţială de doar şase produse, Töpfer a crescut exponenţial pentru a oferi astăzi un portofoliu larg de 32 de produse, incluzând hrană bio pentru sugari şi copii, precum şi produse cosmetice cu ingrediente ecologice, destinate igienei şi îngrijirii mamei şi copilului. Diversificarea portofoliului reflectă viziunea brandului de a răspunde nevoilor în evoluţie ale familiilor, oferind produse sigure şi sustenabile care promovează o viaţă sănătoasă încă de la început, transmite compania.

Conform datelor comunicatului, "Celebrând 20 de ani de prezenţă în România, ne amintim cu bucurie de drumul parcurs, de generaţiile susţinute prin produsele Töpfer. Această aniversare nu doar că marchează două decenii de realizări, ci reafirmă şi dedicarea brandului de a merge mai departe în armonie cu natura, pentru binele generaţiilor", a spus Adrian Florea, Director Inovaţie Alliance Healthcare România.

Săptămâna aceasta, Alliance Healthcare România a organizat un eveniment memorabil, pentru a marca cele două decenii de prezenţă a brandului Töpfer în România. Celebrarea a adunat profesionişti din domeniul sănătăţii şi a oferit participanţilor un spectacol unic, dedicat generaţiilor şi evoluţiei lor. Prin discuţii captivante şi un moment artistic special, evenimentul a subliniat legătura profundă dintre generaţii, reflectând angajamentul continuu al Töpfer pentru o creştere şi educaţie sănătoasă, atât pe plan medical şi psihologic, cât şi emoţional, se mai arată în comunicat.

Istoria Töpfer, care îşi are originile în anul 1911, este marcată de inovaţii semnificative în domeniul nutriţiei şi îngrijirii copiilor. De la dezvoltarea formulei de lapte proteic pentru sugarii cu tulburări gastro-intestinale, apoi a formulei Lactana B, prima care conţinea culturi vii de Bifidobacterii - combinaţia unică de tulpini probiotice care se foloseşte şi în prezent, la lansarea primelor formule de lapte ecologic pentru sugari.

În prezent, Töpfer se mândreşte cu 20 de ani de prezenţă pe piaţa din România şi cu o tradiţie de peste un secol de producţie sustenabilă, fie că este vorba de produse lactate ecologice sau de produse cosmetice naturale, conform sursei citate.

În spiritul inovaţiei continue şi a protejării mediului înconjurător, brandul a implementat soluţii de ambalare ecologică în detrimentul autocolantelor de hârtie tipărite, folosind exclusiv hârtie 100% reciclată şi chiar utilizând cerneluri ecologice, pe bază de ulei vegetal, pentru imprimarea cutiilor exterioare, astfel eliminând peste 6 tone de deşeuri anual, precizează sursa.

Angajamentul Töpfer faţă de calitate este evidenţiat de menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a standardelor de producţie, conform IFS Food, standard specific internaţional pentru auditul calităţii şi siguranţei produselor alimentare. În plus, obiectivele de sustenabilitate ale brandului includ reducerea semnificativă a emisiilor de CO2 şi promovarea unei agriculturi ecologice care respectă bunăstarea animalelor, arată datele companiei.

Produsele Töpfer sunt concepute nu doar pentru a satisface nevoile nutriţionale ale copiilor, ci şi pentru a promova un stil de viaţă sănătos şi sustenabil. Folosirea ingredientelor bio şi a practicilor ecologice înseamnă reducerea expunerii la pesticide, organisme modificate genetic, hormoni de creştere şi antibiotice, oferind astfel o nutriţie de înaltă calitate care susţine dezvoltarea sănătoasă a a copiilor, precizează compania.

Celebrând două decenii de prezenţă în România, Töpfer îşi reafirmă dedicarea faţă de misiunea sa de a oferi produse care îmbină tradiţia, calitatea şi inovaţia, într-un angajament neclintit faţă de viitorul sustenabil al generaţiilor, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Fix la cos
transilvaniainvestments.ro
IBC SOLAR
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

17 Sep. 2024
Euro (EUR)Euro4.9738
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4662
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2921
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9047
Gram de aur (XAU)Gram de aur369.6415

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
hipo.ro
citiesoftomorrow.ro
govnet.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
roenergy.eu
notorium.ro
rommedica.ro
prow.ro
aiiro.ro
oaer.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb