La un an de la lansare, Stup a devenit cel mai mare centru de interacţiune antreprenorială din ţară: 2.600 de antreprenori au accesat 3.800 de soluţii de business, iar comunitatea Stup a ajuns la 14.000 de membri.
Stup este o iniţiativă a Băncii Transilvania şi BT Mic, un spaţiu fizic (Bucureşti, Calea Şerban Vodă 206-218) şi online, destinat antreprenorilor, indiferent de banca la care sunt clienţi, unde beneficiază de consiliere şi de implementarea soluţiei de business potrivite. La Stup, banca a creat infrastructura şi mediul necesar conectării antreprenorilor cu furnizori de servicii şi produse necesare înfiinţării, gestionării şi managementului afacerilor, şi anume: BaseLinker, Danubius, D&C Conta, Ebriza, eJobs, Filip & Company, fonduri-structurale.ro, Franchwise, Gomag, Hosterion, The Yellow Creators, MiniCRM, MTH.Digital, Namirial, Prime Dash, Regina Maria, REGnet, SmartBill, Termene, ThinkOut şi Weex Global.
"Primul an de Stup a fost intens şi frumos. Mulţi antreprenori ne-au trecut pragul pentru evenimente, pentru o soluţie concretă sau pur şi simplu pentru o discuţie despre cum pot face mai mult, mai bine în business-ul lor. Experienţa acestui prim an este fundaţia solidă pe care ne propunem să creştem în continuare Stupul, să contribuim la dezvoltarea comunităţii antrperenoriale într-un mod real, util, autentic" - declară Cristina Sindile, CEO BT Mic.