"Ogilvy Group România" a lansat un centru de dezvoltare profesională şi personală deschis angajaţilor din cele şase companii membre Ogilvy Group - 360 Degree Development Center. Centrul se bazează pe filosofia Ogilvy de 360 Degree Brand Stewardship, abordînd teme de la publicitatea subversivă la strategii alternative de media, de la tendinţe în PR la tehnici de marketing direct, se arată într-un comunicat de presă al companiei remis redacţiei.
La sfîrşitul celor 13 workshop-uri, cursanţii Centrului vor parcurge o etapă de evaluare în urma căreia vor primi o diplomă recunoscută în reţeaua Ogilvy. Prima promoţie a 360 Degree Development Center va absolvi în luna iulie a acestui an.
• Grupul Ogilvy face parte din WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare din lume
În ţara noastră, Ogilvy are în prezent şase divizii: Ogilvy & Mather Advertising, fondată în 1994, MindShare Media, fondată în 1997, 141 România fondată în 1997, Ogilvy Public Relations Worldwide, fondată în 1999, Media Insight, fondată în 2000 şi OgilvyOne fondată în 2005.