Serviciul de televiziune digitală Dolce a atins jumătate de milion de clienţi, la numai 16 luni de la lansarea pe piaţă. Cu una dintre cele mai mari rate de creştere din Europa în 2007, Dolce a ajuns la o rată de penetrare pe piaţa televiziunii prin satelit de peste 33%, cu 13% mai mult faţă de sfârşitul anului 2007.
Pe întreaga piaţă de televiziune din România serviciul de televiziune digitală oferit de Romtelecom a atins în prezent o rată de penetrare de 10%. Dolce este vizionat acum pe aproximativ 700.000 de televizoare de mai mult de 1,5 milioane de români.
"Cu o medie de abonare de aproximativ 30.000 de clienţi pe lună, Dolce s-a dovedit a fi o alegere preferată de români pentru servicii de televiziune de calitate, atât în ceea ce priveşte conţinutul, cât şi calitatea tehnică. Dolce face parte acum din viaţa de zi cu zi a clienţilor noştri care, aşa cum arată studiile pe care le facem periodic, sunt foarte satisfăcuţi de serviciul nostru.
Ne vom strădui în continuare să ne menţinem în topul preferinţelor clienţilor din România şi să avem o rată la fel de mare de creştere pe piaţă," a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
În prezent, clienţii Romtelecom care încheie contracte pentru Dolce pe o perioadă de 2 ani plătesc lunar un abonament de numai 3,9 euro, fără TVA, şi nu achită nicio taxă pentru prima lună de abonament.
Clientul cu numarul 500.000, Nistor Gherghina, din Şiviţa, judeţul Galaţi, primeşte din partea Romtelecom un abonament gratuit incluzând pachetele Variety şi Dream, însumând 72 de programe, pentru a se bucura de o experienţă completă de televiziune digitală.
Televiziunea Dolce face parte din portofoliul de noi servicii dezvoltate în ultimii ani de Romtelecom, alături de cele de date şi Internet de bandă largă, pentru care, de asemenea, compania înregistrează cele mai mari rate de creştere de pe piaţa românească.