BRD-Groupe Société Générale lansează în ţara noastră cea de-a cincea ediţie a Citizen Act, un business game pe teme de responsabilitate socială organizat de Grupul Société Générale, la care participă în mod tradiţional numeroase universităţi din ţări din Europa, Africa, bazinul Marii Mediterane, America de Nord şi Asia, potrivit unui comunicat de presă.
Pentru a participa la Citizen Act, studenţii trebuie să formeze echipe de câte trei membri aparţinând aceleiaşi facultăţi. Împreună, ei vor concepe un proiect bancar care să aibă în centrul său responsabilitatea socială şi de mediu.
Termenul-limită de înscriere este 5 decembrie 2010.
10 echipe din toată lumea vor intra în finală şi îşi vor prezenta proiectele în faţa unui juriu, în cadrul unui eveniment ce va avea loc la Paris, în luna aprilie 2011. Vor fi alese 3 echipe câştigătoare care vor primi ca premii excursii în valoare de 5.000 euro, 3.000 euro şi respectiv 2.000 euro. Angajaţii Grupului Société Générale vor acorda, prin vot, un premiu special în valoare de 2.000 euro.
La ediţia de anul trecut a concursului s-au înscris 181 de echipe din 24 de ţări. Din România au participat la concurs 33 de echipe reprezentând 10 universităţi, 3 echipe fiind selectate pentru Opening Meeting.
"În actuala ediţie a Citizen Act se pune un accent mult mai mare pe componenta de formare a studenţilor. Citizen Act este înainte de toate un curs aplicat despre responsabilitatea socială a companiilor. Studenţii vor avea la dispoziţie cursuri e-learning, workshopuri, mentori din BRD şi din Société Générale care îi vor ajuta să construiască proiecte cât mai realiste şi să le comunice cât mai eficient. Ediţiile trecute ne-au învăţat că ideile originale şi inovatoare trebuie însoţite de un business plan realist, iar pentru asta suntem alături de concurenţi oferindu-le resurse informaţionale şi mentori care să îi ghideze", a spus Adela Jansen, Directorul Executiv de Resurse Umane al BRD - Groupe Société Générale.