Accor anunţă lansarea globală a soluţiei sale de cheie digitală, "Accor Key", în conformitate cu strategia Grupului de a oferi oaspeţilor o experienţă de şedere fără contact în hotelurile sale. Acest pas extraordinar făcut de Accor confirmă ambiţia de a inova şi a investi în soluţii tehnologice de înaltă calitate, pentru a facilita oaspeţilor săi cea mai bună şi mai confortabilă experienţă, transmite un comunicat de presă trimis redacţiei.
Principalul obiectiv al lansării este de a oferi clienţilor o soluţie de acces fără cheie, asigurându-se în acelaşi timp că hotelurile nu pierd contactul uman de care oaspeţii au nevoie. La sosirea la destinaţie, clienţii îşi vor primi cheia camerei, prin descărcarea aplicaţiei de cheie digitală Accor. Oaspeţii vor avea apoi acces la camere, la sălile de şedinţe şi la etaj cu ascensoarele, folosind smartphone-ul. După plecarea din hotel, cheia digitală va fi dezactivată automat.
Patrick Mendes, Chief Commercial Officer Accor, responsabil de Vânzări, Marketing, Distribuţie şi Loialitate, a declarat: "Suntem încântaţi să anunţăm lansarea "Accor Key" în întreaga noastră reţea. Să oferim oaspeţilor noştri o experienţă de cazare fără contact şi facilă este o prioritate pentru Accor. "Accor Key" este un exemplu excelent al modului în care Grupul poate construi soluţii şi le poate implementa eficient în toate ţările în care operează Accor."
Floor Bleeker, Chief Information Officer Accor, a adăugat: "Ne străduim întotdeauna să adoptăm tehnologii care pot îmbunătăţi experienţa oaspeţilor. Turiştii caută din ce în ce mai mult călătorii şi experienţe hoteliere cu un contact redus. Prin urmare, aplicaţia, uşor de operat şi extrem de practică, va oferi oaspeţilor noştri un proces simplificat."
Programul "Accor Key" va fi implementat printr-un parteneriat cu STAYmyway. Faustino Fernandez, fondator şi CEO-ul STAYmyway a comentat: "Suntem onoraţi să lucrăm cu o companie atât de inovatoare, într-un moment atât de critic pentru industria noastră. Un studiu recent realizat de Deloitte arată că 60% dintre călători sunt mai predispuşi să stea într-un hotel care permite check-in fără contact şi posibilitatea de a utiliza un smartphone în locul cheii de cameră - 16% spun chiar că este un element indispensabil. Cererea este chiar mai mare în cazul persoanelor care călătoresc frecvent."
În urma unor programe pilot realizate cu succes în America de Nord, Europa şi Asia, implementarea va începe în toate hotelurile Accor care se vor deschide în 2021 şi se va extinde la proprietăţile existente, cu obiectivul ca 500 de hoteluri să beneficieze de Accor Key în acest an şi cel puţin 50% din camerele întregii reţele să o implementeze în următorii cinci ani.
Oferind clienţilor acces la camere fără cheie fizică, Accor va contribui şi la reducerea cantităţii de plastic şi carton folosite pentru cardurile de acces tradiţionale şi suportul acestora.