Accor şi AXA anunţă un parteneriat strategic prin care este oferită asistenţă medicală oaspeţilor din cele 5.000 de hoteluri Accor din întreaga lume, potrivit unui comunicat al companiilor.
Astfel, începând din iulie 2020, acest parteneriat va permite oaspeţilor Accor să beneficieze de cel mai înalt nivel de îngrijire, cu ajutorul soluţiilor medicale experte ale AXA Partners, entitatea internaţională AXA specializată în servicii de asistenţă, asigurări de călătorie şi protecţie credit.
În primul rând, oaspeţii Accor vor beneficia de cele mai recente progrese ale AXA în domeniul telemedicinei prin acces gratuit la teleconsultările medicale. Oaspeţii vor avea, de asemenea, acces la reţelele medicale extinse ale AXA cu zeci de mii de profesionişti medicali verificaţi. Acest lucru va permite hotelurilor să facă cele mai relevante recomandări oaspeţilor lor (de exemplu, limbă, specialitate etc.) în cele 110 destinaţii în care este prezent Accor.
Accor se pregăteşte pentru revenirea post COVID-19, iar acest serviciu medical unic completează planul său de recuperare globală. El face parte din protocoalele îmbunătăţite de sănătate şi prevenire pe care Accor le-a pus în practică în special prin eticheta sa de Curăţenie ALLSAFE, în anticiparea redeschiderii progresive a hotelurile sale din diferite regiuni.
"A primi, a proteja şi a avea grijă de ceilalţi este chiar esenţa a ceea ce facem şi a ceea ce ne defineşte, ca hotelieri. Acest parteneriat distinctiv cu AXA la care am lucrat de câteva luni are un sens şi mai larg, în contextul de astăzi. Într-un mediu din ce în ce mai complex, cei 300.000 de membri ai echipei noastre de pe teren vor putea să-i ajute pe oaspeţi şi să le asigure siguranţa în timpul şederii lor, transformând hotelurile noastre în adăposturi. Această iniţiativă combinată cu protocoalele noastre de igienă îmbunătăţite ALLSAFE va fi cheia pentru redescoperirea Pasiunii pentru Călătorii în cele 5.000 de proprietăţi Accor din întreaga lume", a declarat Sebastien Bazin, preşedinte şi CEO al Accor.
Pentru AXA, această alianţă este un prilej unic de a-şi consolida strategia de transformare a clienţilor în parteneri, care îşi propune să ofere beneficiarilor săi servicii inovatoare, mai ales în domeniul sănătăţii, unul dintre domeniile de creştere din planul său, Ambition 2020.
"Ambiţia AXA este de a transforma clienţii în parteneri, în special prin furnizarea de soluţii inovatoare în domeniul sănătăţii. Acesta este motivul pentru care AXA a devenit, în ultimul an, un lider mondial în soluţii de telemedicină. Parteneriatul cu Accor, lider mondial în materie de ospitalitate, este o oportunitate unică pentru a extinde accesul oamenilor la expertiza şi soluţiile noastre de asistenţă medicală. Deoarece ne confruntăm cu o criză de sănătate fără precedent cu Covid-19, această ambiţie nu a fost niciodată mai relevantă", a declarat Thomas Buberl, CEO AXA.