Acţiunile H&M scad cu aproape 6%, deşi profitul trimestrial a crescut

Ziarul BURSA #Piaţa de Capital / 18 decembrie 2018

Hennes & Mauritz AB (H&M), al doilea retailer de îmbrăcăminte la nivel mondial, a raportat o creştere a vânzărilor în perioada septembrie - noiembrie 2018, dar a avertizat asupra solidităţii redresării, ceea ce a dus la scăderea valorii acţiunilor, transmit DPA şi Reuters, potrivit Agerpres.

Vânzările în monedă locală au crescut cu 6% în perioada septembrie - noiembrie 2018, uşor sub estimările analiştilor intervievaţi de Reuters.

Cu toate acestea, 2018 este al treilea an de scădere a profitului, deoarece H&M se confruntă cu creşterea concurenţei pe piaţa din Europa, după ce tinerii au preferat să facă achiziţii de la retailerii online, cum ar fi Asos şi Zalando.

Luni, acţiunile H&M au scăzut cu 5,9% la Bursa de la Stockholm.

Vânzările nete au crescut cu 12% în perioada septembrie - noiembrie 2018, la 56,4 miliarde de coroane suedeze, a anunţat grupul suedez, fără a da detalii suplimentare.

Luna trecută, H&M a renunţat la brandul său independent Cheap Monday, care înregistrează dificultăţi financiare. Închiderea va fi finalizată în iunie 2019 şi vor fi afectaţi aproximativ 80 de angajaţi, a anunţat grupul suedez.

"Cheap Monday are un model de afaceri tradiţional, care se confruntă acum cu dificultăţi majore din cauza transformărilor din industrie. Profitul şi vânzările brandului sunt în scădere de mult timp, prin urmare grupul va renunţa la Cheap Monday. Magazinul Cheap Monday din Londra şi versiunea sa online vor fi închise în 31 decembrie", se arată într-un comunicat al H&M.

În 2008, H&M a achiziţionat Fabric Scandinavien AB, proprietarul brandului Cheap Monday, care comercializează blugi şi deţine lanţurile de magazine Weekday şi Monki.

În perioada iunie - august 2018, vânzările online ale H&M au urcat cu 32%, în timp ce profitul net a scăzut cu 19%, la 3,1 miliarde de coroane suedeze (352 de milioane de dolari), în timp ce analiştii intervievaţi de Reuters se aşteptau la un câştig de 3,2 miliarde de coroane suedeze.

În acest an, H&M intenţionează să deschidă aproximativ 380 de magazine şi să închidă 140. Cele mai multe magazine vor fi deschise pe pieţele emergente în timp ce închiderile vor fi pe pieţele mature.

Grupul suedez are opt branduri: H&M, COS & Other Stories, Monki, Weekday, Cheap Monday, Arket şi H&M Home.

Primele magazine H&M din România au fost inaugurate în primăvara anului 2011. Compania H&M (Hennes & Mauritz) a fost înfiinţată în 1947, în Vasterls, Suedia.

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
rpia.ro
danescu.ro
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

18 Oct. 2024
Euro (EUR)Euro4.9724
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5865
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2949
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9815
Gram de aur (XAU)Gram de aur399.9201

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
citiesoftomorrow.ro
cnipmmr.ro
thediplomat.ro
hipo.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb