ACTIVÂND PE PIAŢA REDUCERILOR COLECTIVE, "CoolBuy Club" vrea să vândă 100.000 de carduri până la finalul lui 2014

Emilia Olescu
Ziarul BURSA #Companii / 6 decembrie 2012

"CoolBuy Club" vrea să vândă 100.000 de carduri până la finalul lui 2014

Voucherele, fie ele în domeniul fashion, sănătate, turism sau alte segmente de servicii şi produse, au devenit din ce în ce mai la modă, în ultimii ani, cu acest prilej o serie de companii intrând pe piaţa reducerilor colective.

"CoolBuy" este una dintre societăţile care activează în sector, lansând, în 2010, proiectul de vouchere "CoolBuy Deals".

În primul an de la lansare, site-ul "CoolBuy" a înregistrat peste un milion de vizitatori unici, având 100.000 de membri şi aproape 80.000 de comenzi online.

În cei doi ani de la înfiinţare, "CoolBuy Deals" a adus câteva premiere în segmentul site-urilor de reduceri, piaţa fiind estimată la peste 10 milioane de euro, în 2011.

Pentru promovarea acestui proiect, au fost investiţi anual circa 100.000 de dolari.

Laura Irina şi Andrei Duică, fondatorii afacerii, vor lansa oficial, în luna ianuarie, un nou proiect - "CoolBuy Club".

Este vorba de un club privat printre ai cărui parteneri se numără "Audi", "Midocar", "Wu Xing", "Muzeul Antipa", "Gloria Jeans", "Flanco", "Chicco", Muzeul Naţional Peleş, Hotelul "Intercontinental", "Sofa Restaurant & Bistro", "Trattoria Verdi", "Grand Hotel Continental", "Domo" etc.

Cardul "CoolBuy Club" va avea două variante: "Card Privilege" - disponibil în 50.000 de exemplare, care se adresează în primul rând "middle managementului" din companii şi "Limited Edition" - o ediţie cu doar 5.000 de carduri, dedicată în special "top managerilor" şi antreprenorilor de succes.

Despre noul proial "CoolBuy" ne-a vorbit, într-un interviu, Andrei Duică, partener şi director de vânzări al companiei.

Reporter: "CoolBuy Club" se adresează mai mult persoanelor fizice sau mai mult companiilor?

Andrei Duică: Cardurile "CoolBuy Club" sunt destinate în primul rând persoanelor fizice, dar pot fi achiziţionate foarte bine şi de oamenii de afaceri, care pot utiliza acest produs şi pentru companie.

Reporter: Cât costă cele două tipuri de card?

Andrei Duică: Cel de bază costă 150 de lei pe an şi cardul "Limited Edition" costă 500 de lei pe an.

Reporter: Cum funcţionează, concret, aceste carduri?

Andrei Duică: Cu primul ai acces la o serie de produse şi servicii. De exemplu, restaurantul "Sofa" este unul dintre partenerii noştri şi cine deţine un astfel de card are tot timpul o masă rezervată, beneficiază de un discount de 10% la nota de plată, de aniversare primeşte tortul şi şampania. Am mai semnat cu "Flanco", ce oferă un discount de 5-10% şi anumite promoţii, cu hotelurile "Intercontinental" şi "Continental", acoperim o gamă foarte largă de produse şi servicii, oferite de saloane de înfrumuseţare, săli de fitness, restaurante, ajungând la vacanţe exotice, branduri de lux şi acces la evenimente exclusiviste. Avem un proiect cu mall-urile, pentru parcări privilegiate.

Reporter: Proiectul priveşte şi sectorul sănătăţii?

Andrei Duică: Pe sănătate, suntem în discuţii cu "Regina Maria" şi cu "Sanador" să semnăm şi cu ei. Acolo, cred că vom merge pe nişte analize incluse în card, pentru că acesta vine şi cu asigurare de călătorie inclusă, pe tot timpul anului în care este valabil, oriunde ai merge.

Reporter: Şi cel de-al doilea tip de card?

Andrei Duică: Plus valoarea cea mai consistentă este la cardul "Limited Edition". Pentru cei 500 de lei, beneficiarul are un asistent personal - este un număr de telefon pe spatele cardului unde se poate suna pentru diverse servicii cum ar fi rezervarea la unele restaurnate sau identificarea celor mai bune oferte de turism. Este un serviciu foarte bun pentru posesorii de maşini, care au asistenţă auto în ţară, oriunde şi nelimitat. Ai rămas cu maşina în pană, vine cineva şi o tractează, primeşti o altă maşină din aceeaşi clasă pentru a te deplasa şi nu se plăteşti nimic pentru aceste lucruri. Partenerii noştri de la "Midocar", care lucrează pe segmentul auto, vin, îţi iau maşina, o duc în service. Acest card trebuie să ofere posesorului un statut.

Reporter: Noul proiect este deja funcţional. Câţi parteneri aveţi în prezent?

Andrei Duică: Avem aproximativ 100 de parteneri, în Bucureşti. Targetul este de 2.000 de parteneri şi intenţionăm să atingem această cifră la finalul anului viitor. Totodată, până la sfârşitul lui 2014, vizăm să avem 100.000 de posesori de carduri. Ne bazăm mult pe membrii pe care îi avem în business-ul de vouchere. Cei care au cheltuit de la 2.000 de lei anual vor avea acces la acest club. Dorim să integrăm toate cardurile pe care le au diverse companii într-un singur card.

Reporter: Este profitabilă aceas­tă afacere?

Andrei Duică: Primul model - cel de vouchere - rămâne un model profitabil, doar că are nevoie de un refresh, de creşterea calităţii din partea furnizorior. Pe partea de club, business-ul va deveni sustenabil probabil de la sfârşitul anului viitor, când se vor reînnoi parteneriatele, abonamentele, când va creşte numărul membrilor etc.

Reporter: Cum veţi promova "CoolBuy Club"?

Andrei Duică: Şi pe club vom avea o prezentare off-line, aşa cum a fost şi la vouchere, în sensul că vom fi prezenţi în clădiri de birouri, prin evenimente etc.

Reporter: Mulţumesc!

Opinia Cititorului ( 2 )

  1. Am cumparat pana acum vouchere de la CoolBuy si am fost incantat. Imi place ideea asta si cred ca o sa-mi iau si un Card Privilege... Foarte tare serviciul de tractare si masina la schimb gratuite. Bravo!

    Nu cred ca exista mai mult de atatia prostibili in toata tara.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
veolia.ro
Apanova
digi.ro
aages.ro
danescu.ro
librarie.net
Mozart
Schlumberger
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Noi. 2024
Euro (EUR)Euro4.9766
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.7317
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3535
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9743
Gram de aur (XAU)Gram de aur405.9099

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Mirosul Crăciunului
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
petreceriperfecte.ro
targuldeturism.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb