Reporter: "CoolBuy Club" se adresează mai mult persoanelor fizice sau mai mult companiilor?
Andrei Duică: Cardurile "CoolBuy Club" sunt destinate în primul rând persoanelor fizice, dar pot fi achiziţionate foarte bine şi de oamenii de afaceri, care pot utiliza acest produs şi pentru companie.
Reporter: Cât costă cele două tipuri de card?
Andrei Duică: Cel de bază costă 150 de lei pe an şi cardul "Limited Edition" costă 500 de lei pe an.
Reporter: Cum funcţionează, concret, aceste carduri?
Andrei Duică: Cu primul ai acces la o serie de produse şi servicii. De exemplu, restaurantul "Sofa" este unul dintre partenerii noştri şi cine deţine un astfel de card are tot timpul o masă rezervată, beneficiază de un discount de 10% la nota de plată, de aniversare primeşte tortul şi şampania. Am mai semnat cu "Flanco", ce oferă un discount de 5-10% şi anumite promoţii, cu hotelurile "Intercontinental" şi "Continental", acoperim o gamă foarte largă de produse şi servicii, oferite de saloane de înfrumuseţare, săli de fitness, restaurante, ajungând la vacanţe exotice, branduri de lux şi acces la evenimente exclusiviste. Avem un proiect cu mall-urile, pentru parcări privilegiate.
Reporter: Proiectul priveşte şi sectorul sănătăţii?
Andrei Duică: Pe sănătate, suntem în discuţii cu "Regina Maria" şi cu "Sanador" să semnăm şi cu ei. Acolo, cred că vom merge pe nişte analize incluse în card, pentru că acesta vine şi cu asigurare de călătorie inclusă, pe tot timpul anului în care este valabil, oriunde ai merge.
Reporter: Şi cel de-al doilea tip de card?
Andrei Duică: Plus valoarea cea mai consistentă este la cardul "Limited Edition". Pentru cei 500 de lei, beneficiarul are un asistent personal - este un număr de telefon pe spatele cardului unde se poate suna pentru diverse servicii cum ar fi rezervarea la unele restaurnate sau identificarea celor mai bune oferte de turism. Este un serviciu foarte bun pentru posesorii de maşini, care au asistenţă auto în ţară, oriunde şi nelimitat. Ai rămas cu maşina în pană, vine cineva şi o tractează, primeşti o altă maşină din aceeaşi clasă pentru a te deplasa şi nu se plăteşti nimic pentru aceste lucruri. Partenerii noştri de la "Midocar", care lucrează pe segmentul auto, vin, îţi iau maşina, o duc în service. Acest card trebuie să ofere posesorului un statut.
Reporter: Noul proiect este deja funcţional. Câţi parteneri aveţi în prezent?
Andrei Duică: Avem aproximativ 100 de parteneri, în Bucureşti. Targetul este de 2.000 de parteneri şi intenţionăm să atingem această cifră la finalul anului viitor. Totodată, până la sfârşitul lui 2014, vizăm să avem 100.000 de posesori de carduri. Ne bazăm mult pe membrii pe care îi avem în business-ul de vouchere. Cei care au cheltuit de la 2.000 de lei anual vor avea acces la acest club. Dorim să integrăm toate cardurile pe care le au diverse companii într-un singur card.
Reporter: Este profitabilă această afacere?
Andrei Duică: Primul model - cel de vouchere - rămâne un model profitabil, doar că are nevoie de un refresh, de creşterea calităţii din partea furnizorior. Pe partea de club, business-ul va deveni sustenabil probabil de la sfârşitul anului viitor, când se vor reînnoi parteneriatele, abonamentele, când va creşte numărul membrilor etc.
Reporter: Cum veţi promova "CoolBuy Club"?
Andrei Duică: Şi pe club vom avea o prezentare off-line, aşa cum a fost şi la vouchere, în sensul că vom fi prezenţi în clădiri de birouri, prin evenimente etc.
Reporter: Mulţumesc!
1. Recomand!
(mesaj trimis de Client coolbuy în data de 06.12.2012, 01:03)
Am cumparat pana acum vouchere de la CoolBuy si am fost incantat. Imi place ideea asta si cred ca o sa-mi iau si un Card Privilege... Foarte tare serviciul de tractare si masina la schimb gratuite. Bravo!
2. fără titlu
(mesaj trimis de poate 100 de carduri în data de 06.12.2012, 03:30)
Nu cred ca exista mai mult de atatia prostibili in toata tara.